Росіяни намагаються замінити літак Ан-2 легким ЛМС-901 “Байкал”. Спершу обіцяли, що вартість одного літака не перевищить 120 млн рублів, але тепер його хочуть продавати аж за 445 млн (орієнтовно 4,87 млн доларів). З кожним роком вартість може збільшуватися на 4%.
Як пише Defense Express, у РФ також скаржаться на те, що “Байкал” зрештою не зможе на всі сто відсотків замінити Ан-2. Нещодавно це підтвердив представник президента РФ у Далекосхідному федеральному окрузі Дмитро. Мовляв, вони банально не мають в регіоні достатню кількість злітно-посадокових смуг, щоб приймати “Байкал”.
Нещодавно до “Байкала” дібрався й диктатор Володимир Путін. Він доручив запустити літак у серійне виробництво найближчим часом, при цьому зробивши “конкуретноздатними” його вартість і характеристики.
Втім, розробники розводять руками – вирішити всі проблеми з ЛМС-901 “Байкал” у стислі терміни просто нереально. Є ще й “кулуарна” заява від першого віцепрем’єр-міністра Дениса Мантурова про те, що літак треба робити тільки з двигуном ВК-800СМ, а тут теж є свої нюанси.
ТПерший політ “Байкала” з цим двигуном був запланований на третій квартал цього року. Разом з тим, за новою інформацією, сертифікація двигуна буде лише у 2025 році, а старт постачань аж через два роки – у 2026-му.
США припинили постачати зброю Україні навіть до завершення раніше ухваленої допомоги. Мар’яна Безугла вважає, що…
Кількість суден, що працюють на Росію поза міжнародним правовим полем, різко зросла від початку повномасштабного…
У Запоріжжі викрили схему, за якою працівники ТЦК допомагали чоловікам уникати мобілізації за гроші. За…
Експрезидент США Дональд Трамп суттєво наростив свої статки завдяки криптовалютним проєктам. За даними Bloomberg, лише…
Клієнти ПАТ "АКБ "Капітал", які досі не отримали гарантовані компенсації за вкладами, мають лише 30…
В Україну вже надійшли перші партії місцевих кавунів врожаю 2025 року. Вирощуванням займаються переважно фермери…