Названо 10 професій, які зникнуть найближчими роками

Технології розвиваються безпрецедентними темпами, і ринок праці стрімко змінюється. Автоматизація, штучний інтелект і зміна вподобань споживачів призводять до виникнення нових професій, інші ж – застарівають.

За деякими прогнозами, багато колись популярних професій можуть зникнути у 2030-х роках. New Trader U назвало 10 із них.

1. Таксисти

Поява автомобілів з автопілотом має здійснити революцію в транспортній галузі, і водії таксі – одні з тих, хто, найімовірніше, постраждає. Компанії активно інвестують у технології, які потенційно можуть повністю замінити таксистів.

2. Касири

Системи самообслуговування та автоматизовані платіжні рішення стають дедалі поширенішими в роздрібних магазинах, поступово усуваючи необхідність у традиційній ролі касира. Ці технології забезпечують економію коштів для підприємств і підвищують зручність для покупців.

3. Турагенти

Поява платформ онлайн-бронювання і просунутих чат-ботів зробила роль турагентів не такою вже й важливою при плануванні відпустки. Тепер мандрівники можуть легко бронювати рейси, готелі та путівки без посередників. Зручність і доступність цих цифрових інструментів значно знизили залежність від традиційних туристичних агентів.

4. Операціоністи банків

Розвиток онлайн-банкінгу, мобільних застосунків і банкоматів значно скорочує потребу в банківських послугах, які надаються під час відвідування банку. Клієнти тепер можуть легко управляти своїми рахунками і здійснювати різні фінансові операції, не виходячи з дому.

У міру того як банки інвестуватимуть у цифрову інфраструктуру і просуватимуть онлайн- і мобільний банкінг, попит на послуги операціоністів знижуватиметься.

5. Фахівці з введення даних

Досягнення в галузі автоматизації та штучного інтелекту призвели до створення інструментів, здатних виконувати завдання з введення даних більш ефективно і точно, ніж це може зробити людина. Ці технології можуть обробляти величезні обсяги даних, усувати помилки і працювати цілодобово.

6. Працівники складів

На складах дедалі частіше використовують роботів із сучасними датчиками та штучним інтелектом для управління запасами, сортування товарів і складання замовлень. Використання роботів на складах підвищує ефективність, знижує ризик людських помилок і зводить до мінімуму необхідність у співробітниках. У міру розвитку робототехніки роль працівників складу, найімовірніше, зменшуватиметься.

7. Телемаркетологи

З появою автоматизованих систем обдзвону і ботів для обслуговування клієнтів, керованих штучним інтелектом, робота телемаркетологів застаріває. Технології можуть обробляти велику кількість дзвінків, надавати персоналізовані відповіді та працювати 24 години на добу 7 днів на тиждень.

У міру того як чат-боти зі штучним інтелектом дедалі краще розумітимуть і задовольнятимуть потреби клієнтів, необхідність у телемаркетологах значно знизиться.

8. Ресепшіоністи

Готелі та офіси дедалі частіше впроваджують автоматизовані системи реєстрації та рішення для обслуговування клієнтів на основі штучного інтелекту, скорочуючи потребу в співробітниках на ресепшені. У міру того, як ці технології ставатимуть дедалі досконалішими й ширше розповсюджуватимуться, роль адміністраторів, найімовірніше, зменшуватиметься.

9. Коректори

Інструменти на основі штучного інтелекту стають дедалі досконалішими у виявленні граматичних помилок, поліпшенні структури речень і підвищенні загальної якості тексту.

Оскільки компанії та приватні особи дедалі більше покладаються на ці автоматизовані рішення для поліпшення текстів, очікується, що потреба в коректорах знижуватиметься. Економія коштів і послідовність, яку забезпечують інструменти коректури на базі ШІ, роблять їх привабливою альтернативою ручній коректурі.

10. Майстри з ремонту годинників

Перехід людей на смарт-годинники і довговічні цифрові годинники в поєднанні зі зміною переваг споживачів знижує попит на традиційні послуги з ремонту годинників. Сучасні годинники відрізняються підвищеною міцністю і функціональністю, що знижує потребу в частому ремонті.

Крім того, широке поширення смарт-годинників змінило очікування споживачів, і багато хто з них у разі виникнення проблем віддає перевагу заміні, а не ремонту.

Ольга Степанова

Recent Posts

Кім Чен Ин попередив про ризик ядерної війни

Лідер Північної Кореї Кім Чен Ин звинуватив США в нагнітанні напруженості та провокаціях, заявивши, що…

8 хв. ago

Деталі, які перетворять ваш зимовий гардероб на витвір мистецтва

Зима — це той період року, коли ми всі разом вирішуємо, що виглядати як персонаж…

11 хв. ago

Сніг, дощ та сильний вітер: які регіони України накриє негода

Синоптик Наталія Діденко розповіла, яка погода буде в Україні у п'ятницю, 22 листопада. Як передає "Хвиля", про це…

16 хв. ago

Росія намагається зімкнути “два котли”

На Курахівському напрямку російські окупанти намагаються влаштували відразу два котли для ЗСУ. Росіяни вже окупували…

26 хв. ago

Париж у шоці: злочинці із сокирами пограбували музей Коньяк-Же

Якщо ви думали, що Париж — це лише романтика, вино і круасани, то злочинці, озброєні…

32 хв. ago

Що станеться з організмом, якщо їсти картопля щодня

Картопля - одна з найпопулярніших і універсальних овочів. Він доступний, недорогий і багатий на поживні…

34 хв. ago