Замість авто – велосипеди: у центрі Парижа запровадили жорсткі обмеження руху

4 листопада мерія Парижа оголосила про нові обмеження щодо руху приватного транспорту в центрі міста. Визначена територія охоплює приблизно п’ять з половиною квадратних кілометрів у чотирьох районах.

Мер Парижа Анн Ідальго оголосила про створення зони обмеженого руху (ZTL) у центральному районі міста. Що це дасть, розповідає Village.

У центрі Парижа обмежили рух автомобілів

З метою покращення міської мобільності та зменшення заторів, мерія Парижа оголосила новий указ, який встановлює 5 зон з обмеженим рухом по всьому місту. Це розпорядження стосується, зокрема, першого, другого, третього та четвертого округів французької столиці.

Визначені зони охоплюють загальну площу 5,5 квадратних кілометрів, яка включає такі визначні пам’ятки, як Лувр і сади Тюїльрі.

Доступ до цієї зони буде дозволено лише:

  • аварійним службам,
  • автобусам
  • таксі,
  • людям з обмеженою рухливістю,
  • місцевим жителям і працівникам,
  • для “цільового трафіку”, наприклад для відвідувачів з метою медичних послуг, покупок чи походу в кіно.

Мерія сподівається на скорочення руху транспорту на 30% на найбільш завантажених дорогах міста. Ініціатива має на меті не лише зменшити рівень шуму, але й покращити якість повітря шляхом зниження концентрації діоксиду азоту.

Реалізація включатиме верифікацію місця проживання та використання онлайн-декларацій.

Прагнучи сприяти розвитку сталого транспорту, уряд заохочує громадян пересідати з особистого автотранспорту на велосипеди. Влада розширила велосипедні доріжки, які тепер доступні навіть на головних магістралях Парижа.

Тоді як автомобілістам рекомендується об’їжджати центральну частину міста іншими дорогами.

Не обійшлося і без критики

Деякі мешканці Парижа висловлюють критику щодо нещодавніх міських нововведень, стверджуючи, що місто просто змінило схему руху, що призвело до збільшення концентрації автомобілістів в інших місцях.

Міста по всьому світу вивчають різні стратегії управління міським рухом, обмежуючи доступ автомобілів до певних районів, і не лише в Парижі. Мілан і Стокгольм також розглядають подібні заходи.

Крім того, деякі міста запроваджують плату за в’їзд до центральних зон – концепція, запропонована у Празі та Вільнюсі.

Ткаченко Валентина

Recent Posts

У продаж надійшов банан за мільйон доларів, хоча попередній вкрали і з’їли безкоштовно

Вірусне мистецтво із зображенням банана, прикріпленого до стіни, знову в центрі уваги, оскільки Sotheby’s готується виставити його…

2 хв. ago

Принца Гаррі публічно принизили за його зовнішність

Опальний представник британської монархії опинився в центрі обговорення в програмі «Сімейна ворожнеча». В останньому епізоді зустрілися сім'ї…

10 хв. ago

Шойгу та його клан виводять гроші з РФ: росЗМІ дізналися про новий конфлікт “веж Кремля”

Ексміністр оборони Росії Сергій Шойгу та люди з його оточення почали позбавлятися активів і виводити гроші за…

17 хв. ago

ТЦК розшукує Сергія Стерненка за “ухилянтство”

Приморський ТЦК звернувся до Національної поліції України про внесення до бази розшуку та доставлення до…

26 хв. ago

Політичний розкол у Німеччині. Стало відомо, ким замінять звільнених урядовців

В уряді Німеччини відбуваються значні політичні ротації. Обов'язки Крістіана Лінднера, звільненого з посади голови Мінфіну…

35 хв. ago

Хто в Україні може піти на пенсію раніше за інших: список професій

Деякі працівники в Україні можуть вийти на пенсію раніше за інших, якщо мають великий досвід…

43 хв. ago