Екс-член команди батискафу “Титан” заявив, що у 2019 році відмовився пілотувати судно, попри тиск, який на нього чинили.
Колишній інженерний директор OceanGate Тоні Ніссен став першим свідком, який дав свідчення на слуханнях у Береговій охороні Сполучених Штатів Америки, пише Associated Press. Він сказав, що багато років тому відмовив співзасновнику компанії Стоктону Рашу.
Ніссен аргументував своє рішення тим, що не довіряв оперативному персоналу, а сам батискаф “не працював так, як ми думали”. Того ж року його звільнили. Водночас інженер повідомив, що “Титан” додатково тестували перед наступними зануреннями.
В одному з останніх повідомлень екіпажу до судна підтримки “Полярний принц” перед вибухом йшлося про те, що “все гаразд”.
Колишній фінансовий і кадровий директор компанії Бонні Карл повідомила, що знала про проблеми з безпекою “Титана”, а операційний директор Девід Локрідж охарактеризував його як “небезпечний”.
Нагадаємо, 18 червня минулого року глибоководний апарат, який здіснював занурення ло уламків “Татаніка”, зник безвісти.
На борту судна перебували п’ятеро людей – виконавчий директор OceanGate Стоктон Раш, мільярдер та дослідник Хеміш Гардінг, бізнесмен Шахзада Давуд і його син Сулеман, а також дослідник Поль-Анрі Наржоле.
За кілька днів було виявлено п’ять великих уламків батискафа. Повідомлялося, що катастрофа могла статися внаслідок імплозії – корпус не витримав тиску води.
У грудні деякі пенсіонери в Україні можуть зіткнутися із призупиненням виплат, якщо вони не виконають…
У п'ятницю, 22 листопада, у Росії різко послабився рубль, реагуючи на нові санкції Сполучених Штатів. Курс…
У 2024 році в Україні триває мобілізація, і багатьох цікавить, як хвороби серця та кровообігу…
Тимчасова слідча комісія з питань порушення законодавства в Міноборони та ЗСУ рік вивчала ситуацію у…
Ви думаєте, що листопад — це час для гарячого чаю та затишних пледів? А ось…
Ситуація з обстрілами та пошкодженнями АЕС в Україні викликає занепокоєння. Так, під час ворожих обстрілів…