Найбільші російські продуктові мережі, зокрема X5 Group (“Пятерочка”, “Перекресток”), “Ашан” та “Магнит”, почали активно залучати школярів до роботи. Це стало вимушеним кроком через дефіцит робочої сили, повідомляють російські ЗМІ.
Залучення школярів свідчить про загострення кадрового дефіциту в Росії, що впливає навіть на базові галузі, такі як роздрібна торгівля. Компанії намагаються компенсувати нестачу дорослих працівників, пропонуючи гнучкі умови для молоді.
Стрес — невидимий супутник сучасного життя, який дедалі більше вплітається у наше повсякденне життя. Він…
Прийняття та швидке введення в дію нового Закону України "Про дошкільну освіту" спровокувало масове невдоволення…
Україна розглядає нові правила для літніх водіїв, як зазначено в законопроєкті № 8082, який було…
Взимку витрати на оплату житлово-комунальних послуг значно зростають, адже вагома частина припадає на опалення. Однак…
ВРУ внесла законопроект № 12377, пропоноване оновлення житлової політики, спрямоване на покращення чинного законодавства, яке…
Збільшення чисельності Збройних сил України саме по собі не гарантує перемогу у війні з Росією.…