Найбільші російські продуктові мережі, зокрема X5 Group (“Пятерочка”, “Перекресток”), “Ашан” та “Магнит”, почали активно залучати школярів до роботи. Це стало вимушеним кроком через дефіцит робочої сили, повідомляють російські ЗМІ.
Залучення школярів свідчить про загострення кадрового дефіциту в Росії, що впливає навіть на базові галузі, такі як роздрібна торгівля. Компанії намагаються компенсувати нестачу дорослих працівників, пропонуючи гнучкі умови для молоді.
Державна служба статистики України опублікувала вагову структуру для розрахунку індексу споживчих цін за класифікацією індивідуального…
Останнім часом українці стикаються з труднощами при купівлі іноземної валюти. Особливо це стосується тих, хто…
Позафракційний народний депутат Микола Тищенко заробив 3,36 млн грн доходу від відчуження рухомого майна. Як повідомляє «Главком»…
У минулому місяці автопарк України поповнили понад 2,1 тисячі гібридних легковиків (HEV i PHEV) – це на…
Британська компанія Eurochange назвала Боснію та Герцеговину найпопулярнішим напрямком для подорожей у 2025 році. Про…
Сполученим Штатам загрожує перше з 2018 року тимчасове призупинення роботи федерального уряду (шатдаун) через розбіжності…