У США помітили загрозливу тенденцію серед покоління TikTok. Молодь усе частіше стала надавати перевагу закладам вищої освіти, які мають більш естетичний вигляд для життя у кампусі. Це стає ключовим фактором та передує покликанню та знанням.
Так студенти намагаються створювати контент для соціальних мереж, передає Nypost. Ба більше, учні прокидаються раніше перед навчанням, щоб зробити кілька відео. Молодь вважає: для того, щоб стати впливовим, потрібна послідовність.
Нещодавнє опитування показало, що 57% молодого покоління прагнуть стати впливовими особами, мати кар’єру на повний робочий день, яка може оплачувати їхні рахунки або платити за навчання.
Молодь по всій країні потрапляє у рекомендації, публікуючи матеріали про оформлення гуртожитків або ділячись щоденними відео про відвідування занять, виконання шкільних завдань тощо.
Тег #collegelife має 2,3 мільйона дописів і понад 30 мільярдів переглядів, а контент, який випускають зі студентських містечок по всій країні, інформує потенційних студентів про те, куди подавати документи та як взяти участь.
Співробітник одного з коледжів поділився, що є студенти, які змінювали свою думку щодо закладу освіти, виключно на основі того, що вони бачать у соціальних мережах.
За прогнозами Національної метеорологічної служби Великої Британії, 2025 рік може бути одним із трьох найбільших…
У квітні продовжиться розсилка повісток військовозобов'язаним українцям. Проте деякі громадяни будуть у пріоритеті для територіальних…
Українців, які заламінували свої важливі документи — від свідоцтв до дипломів — попередили про серйозні…
Якщо шукаєте нову ідею для швидкого та смачного сніданку, приготуйте сирні смужки на сковороді. Усього 15…
У народному календарі 24 березня — свято Артемон-дери полоз, яке назвали так на честь святого…
У Флориді біля диленського центру Tesla розгорнулась чергова акція протесту проти рішень мільярдера Ілона Маска. Тоді чоловік…