У США помітили загрозливу тенденцію серед покоління TikTok. Молодь усе частіше стала надавати перевагу закладам вищої освіти, які мають більш естетичний вигляд для життя у кампусі. Це стає ключовим фактором та передує покликанню та знанням.
Так студенти намагаються створювати контент для соціальних мереж, передає Nypost. Ба більше, учні прокидаються раніше перед навчанням, щоб зробити кілька відео. Молодь вважає: для того, щоб стати впливовим, потрібна послідовність.
Нещодавнє опитування показало, що 57% молодого покоління прагнуть стати впливовими особами, мати кар’єру на повний робочий день, яка може оплачувати їхні рахунки або платити за навчання.
Молодь по всій країні потрапляє у рекомендації, публікуючи матеріали про оформлення гуртожитків або ділячись щоденними відео про відвідування занять, виконання шкільних завдань тощо.
Тег #collegelife має 2,3 мільйона дописів і понад 30 мільярдів переглядів, а контент, який випускають зі студентських містечок по всій країні, інформує потенційних студентів про те, куди подавати документи та як взяти участь.
Співробітник одного з коледжів поділився, що є студенти, які змінювали свою думку щодо закладу освіти, виключно на основі того, що вони бачать у соціальних мережах.
Питання про те, що відбувається з душею після смерті, хвилює людство з найдавніших часів. У…
Керівник Лабораторії епігенетики Інституту геронтології імені Дмитра Чеботарьова НАМН України, кандидат біологічних наук Дмитро Краснєнков…
Як стало відомо, план мобілізації контрактників віком 18–24 роки провалився з тріском — замість очікуваних…
На пляжі в штаті Орегон (США) знайшли моторошну рибу із глибин так званої "сутінкової зони" океану. Виявлений…
Goldman Sachs попереджає, що долар може впасти, оскільки агресивні тарифи та уповільнення зростання США підривають довіру інвесторів…
Влада Казахстану заборонила проводити ходи "Безсмертний полк" на 9 травня, звернули увагу росЗМІ. Причиною назвали…