Пасажир рейсу Мумбаї-Бангалор індійської авіакомпанії SpiceJet провів весь політ замкненим у туалеті через поломку дверей.
Чоловік відвідав вбиральню невдовзі після зльоту. Однак замість того, щоб повернутися на місце, він опинився у пастці. Благо ненадовго, лише на 45 хвилин.
Побачивши його вкрай незручне становище, екіпаж намагався відчинити двері, але марно. Тож нещасного пасажира звільнили після посадки, залучаючи техніків.
Весь цей час команда літака спілкувалася з ним через щілину, заспокоюючи і прохаючи його не нервувати.
“Ми зробили все можливе, щоб відкрити двері, але у нас нічого не вийшло. Не панікуйте, ми йдемо на посадку через кілька хвилин, тому, будь ласка, закрийте кришку унітазу і сядьте на неї. І захистіть себе. Як тільки відкриються головні двері, прийде інженер”,- було сазано в записці.
Авіакомпанія висловила жаль з приводу інциденту та пообіцяла повернути вартість квитка потерпілому.
Благо людина не страждала на клаустрофобію, що погіршило б ситуацію в кілька разів. Хоча до такої ситуації точно ніхто не був би готовим.
За останні півроку ціна автомобільного газу в Україні зросла на 8 гривень за літр, що…
Кабінет Міністрів продовжить реформування спрощеної системи оподаткування (ССО), що передбачає зміну умов для ФОПів та…
У лютому 2025 року середня зарплата в Україні зросла до 23 500 грн, що на…
У мережі завірусився лайфхак, який змушує людей задуматися, чи правильно вони перуть, пише huffpost.com. Йдеться про метод прання,…
У Стародавньому Єгипті кішок вважали священними, а сьогодні деякі власники готові викласти за них десятки…
Міжнародний аеропорт "Львів" імені Данила Галицького може відновити роботу вже у квітні-травні цього року. Про…