Пасажир рейсу Мумбаї-Бангалор індійської авіакомпанії SpiceJet провів весь політ замкненим у туалеті через поломку дверей.
Чоловік відвідав вбиральню невдовзі після зльоту. Однак замість того, щоб повернутися на місце, він опинився у пастці. Благо ненадовго, лише на 45 хвилин.
Побачивши його вкрай незручне становище, екіпаж намагався відчинити двері, але марно. Тож нещасного пасажира звільнили після посадки, залучаючи техніків.
Весь цей час команда літака спілкувалася з ним через щілину, заспокоюючи і прохаючи його не нервувати.
“Ми зробили все можливе, щоб відкрити двері, але у нас нічого не вийшло. Не панікуйте, ми йдемо на посадку через кілька хвилин, тому, будь ласка, закрийте кришку унітазу і сядьте на неї. І захистіть себе. Як тільки відкриються головні двері, прийде інженер”,- було сазано в записці.
Авіакомпанія висловила жаль з приводу інциденту та пообіцяла повернути вартість квитка потерпілому.
Благо людина не страждала на клаустрофобію, що погіршило б ситуацію в кілька разів. Хоча до такої ситуації точно ніхто не був би готовим.
Мрієте про кабачки завбільшки з подушку та моркви, яку ледве утримують руки? Уявіть, як сусіди…
Мозок - один з найважливіших органів людини, що керує усіма життєво важливими функціями організму. Однак,…
Якщо російські війська вступлять у конфлікт із миротворчими силами, які Велика Британія готова відправити в Україну,…
Месенджер Telegram почне заморожувати облікові записи, які порушують правила платформи. Про це повідомляє профільне видання…
15 березня 2025 року у друзів Путіна – Віктора Орбана в Угорщині та Александара Вучича…
Прессекретар спеціалізованої прокуратури у сфері оборони південного регіону Едуард Плешко заявив про оголошення підозри затриманому…