Британець був приголомшений, побачивши меню в McDonald’s в Японії під час своєї нещодавньої поїздки – він не міг повірити, наскільки воно відрізняється від пропонованого у Великій Британії.
Хоча в подорожах багато хто намагається пробувати місцеву кухню й уникати мережевих закладів, відомі бренди на кшталт McDonald’s часто адаптують меню під смаки конкретної країни, пише Mirror.
Перше враження його вразило: “Упаковка виглядає круто”. Він почав із Gohan Chicken Tatsuta – бургера з вареним рисовим коржем замість верхньої булки – і оцінив його на 5 із 10. Потім він спробував Baj Teriyaki McBurger, поставивши йому 6 із 10. Наступним був Roasted Soy Sauce Egg і Bacon Thick Beef Burger, якому він дав високу оцінку – 8 із 10.
Він зізнався, що трохи боявся куштувати Teriyaki Chicken Filet-O, бо воно виглядало як суміш курки та риби. Але смак його здивував. Чоловік зізнався, що ця страва була найкращою з усього, що він куштував, поставивши бургеру 10 з 10.
З напоїв він вибрав Matcha Iced Frappe, якого немає в британському McDonald’s. “Ніколи раніше не пив крижаний матча-фраппе… Боже, це точно 10 із 10”, – наголосив він. Кармі також зазначив, що в Японії багато цікавих соусів, але нагетси йому не сподобалися. Загалом він оцінив японський McDonald’s на 7,5 із 10.

