Site icon Експерт

Vodafone змушує переплачувати за зв’язок: абоненти виявили хитру “схему”

Абоненти Vodafone скаржаться на сюрпризи від оператора, через які доводиться доплачувати гроші для активації пакета послуг на місяць. Про це свідчить відгук клієнтки на офіційній facebook-сторінці компанії.

За словами українки, вона скористалася послугою “Гроші на замовлення”, а невдовзі поповнила рахунок з урахуванням погашення боргу та підключення місячного пакету послуг.

Шановний Водафон, вчора я замовила послугу – Гроші на замовлення – мені надійшло 40 грн, потім я поповнила номер на 250 грн, щоб активувати пакет на місяць за 210 грн і одразу повернути надані 40 грн“, – пояснила українка.

Втім, все вийшло не так, як очікувалося. Виявилося, що оператор з якоїсь причини автоматично не активував пакет послуг і з рахунку клієнтки зникла частина грошей.

Це призвело до необхідності додатково вносити кошти на рахунок.

Сьогодні перевіряю рахунок, там не 210 грн, і не 0, а 187, тобто пакет автоматично не активувався, як зазвичай. Тепер, щоб його таки активувати я маю ще доплатити 20+ грн“, – поскаржилася абонентка.

Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine
Читати повну версію