Facebook знищує розділ News. Причина проста: людям байдуже на новини

Meta ще кілька років тому платила ЗМІ мільйони доларів за можливість публікувати їхні новини у розділі Facebook News. Тепер платформа остаточно відмовляється від розділу, який нібито залучав тільки 3% користувачів.

Торік компанія вже відмовилася від постачання новин клієнтам у Великій Британії, Франції та Німеччині. На черзі – США та Австралія й остаточне знищення Facebook News.

«На початку квітня 2024 року ми припинимо підтримку Facebook News — спеціальної вкладки в розділі закладок у Facebook, де висвітлюються новини — у США та Австралії», — йдеться в повідомленні в блозі Meta.

В компанії наполягають, що клієнти все одно не використовують соціальну мережу для того, аби читати новини.

«Кількість людей, які користуються Facebook News в Австралії та США, минулого року впала більш ніж на 80%. Ми знаємо, що люди приходять у Facebook не за новинами чи політичним контентом — вони приходять, щоб спілкуватися з людьми та відкривати нові можливості, захоплення та інтереси. Як ми повідомляли раніше в 2023 році, новини становлять менш як 3% того, що люди в усьому світі бачать у своїй стрічці Facebook, і є невеликою частиною досвіду роботи з Facebook для переважної більшості людей», — зазначають в блозі.

Видання Gizmodo ставить під сумнів заяви Meta про те, що новини не є популярним контентом в соцмережі, акцентуючи, що компанія тривалий час знижувала пріоритет вкладки News в закладках, які користувачі бачать на головній сторінці Facebook. Останнім часом вкладка News на 20-му місці. Аби побачити її, користувачам треба було прогортати сторінку вниз і уважно вдивлятися в список закладок.

Попри те, що Meta стверджує, що Facebook не є сайтом для новин, компанія пропонує новинним виданням продовжувати поширювати тут свій контент.

«Видавці новин продовжуватимуть мати доступ до своїх облікових записів і сторінок у Facebook, де вони зможуть публікувати посилання на свої історії та спрямовувати людей на свої вебсайти, так само як будь-яка інша особа чи організація. Новинні організації також можуть використовувати такі продукти, як Reels і нашу рекламну систему, щоб охопити ширшу аудиторію та залучити людей на свій вебсайт, де вони зберігають 100% доходу, отриманого від вихідних посилань на Facebook», — зазначено в публікації.

Нагадаємо, вкладка Facebook News була запущена в 2019 році. Запуск супроводжувався мільйонними угодами з видавцями, як The New York Times, CNN, The Wall Street Journal в США, Sky News Australia, News Corp, Seven, Nine і The Guardian в Австралії.

Ольга Степанова

Recent Posts

Студентка роками майже нічого не їсть, крім сиру: який вигляд вона має зараз (фото)

Студентка юридичної школи Нью-Йоркського університету Адела Кохаб із США настільки захопилася сиром, що їй довелося…

11 хв. ago

Хоч-не хоч, а в ТЦК йти все одно доведеться: українцям не залишили альтернативи

Згідно з законом про мобілізацію, українці призовного віку мають можливість оновити облікові дані в Центрі надання…

17 хв. ago

Прокляття Морфея. Учені назвали пози сну, які утворюють зморшки на обличчі

Зморшки на нашій шкірі з'являються з низки причин, зокрема внаслідок старіння, впливу сонячних променів, куріння, недостатнього…

20 хв. ago

Хочуть перекласти борги на киян: у Київраді сварять Кличка, бо закриває очі на оборудки Київводоканалу

Повертаючи місту інфраструктуру, ПрАТ "Київводоканал" водночас передає свої борги, а провладні депутати ще й пролобіювали…

25 хв. ago

У РФ під удар потрапили аеродром і НПЗ: подробиці нічної атаки (фото, відео)

У ніч на 19 травня регіони Російської Федерації зазнали масованої атаки із застосуванням тактичних ракет…

45 хв. ago

Європа може вкритися кригою вже скоро: учені прогнозують глобальну кліматичну катастрофу

Світ стрімко наближається до глобальної кліматичної  катастрофи. Вона може статися вже найближчим майбутнім. Найбільше постраждає…

49 хв. ago