Site icon Експерт

Як супермаркети дурять українців під час проведення акцій: популярна схема

Для збільшення кількості покупців українські супермаркети та торгові заклади застосовують різноманітні маркетингові стратегії, включаючи рекламні знижки. Однак нерідко вони порушують правила: наприклад, на цінниках зазначено одну суму зі знижкою, а при розрахунку на касі виявляється зовсім інша.

Про це повідомили у Держпродспоживслужбі.

Там зазначили: за законодавством, реклама про зниження цін та про розпродаж обов’язково має містити низку відомостей.

Зокрема:

Відповідно, якщо на касі називають ціну, відмінну від зазначеної на ціннику, покупець має право сплатити покупку саме за останньою. Адже «саме на основі такої інформації було ухвалено рішення про купівлю».

Разом з тим, підкреслюється, якщо права споживача порушені, а підприємство відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства, слід звертатися до територіального органу Держпродспоживслужби у своєму регіоні.

Читати повну версію