Site icon Експерт

Українці отримають компенсацію за завищені платіжки за комунальні послуги

Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) нагадує, що у разі виявлення неправомірно завищених сум у платіжках за житлово-комунальні послуги громадяни мають право вимагати компенсацію.

Для цього необхідно подати відповідне звернення до відомства.

За словами представників Держпродспоживслужби, нерідко споживачі отримують некоректні рахунки, в яких тарифи або обсяги спожитих ресурсів не відповідають дійсності. У таких випадках служба проводить перевірки діяльності постачальників комунальних послуг і вживає заходів для захисту прав споживачів.

Як повідомити про порушення?

Якщо у платіжці ви помітили підозрілі нарахування — не зволікайте, звертайтесь до Держпродспоживслужби одним із зручних способів:

Відповідні звернення запускають офіційні перевірки, під час яких виявляють порушення, штрафують постачальників і відшкодовують збитки споживачам.

Результати роботи Держпродспоживслужби у 2024 році

За минулий рік відомство видало 94 приписи щодо усунення порушень у роботі постачальників комунальних послуг. Це дозволило привести тарифи у відповідність до законодавства і запобігти завищенню платежів.

Основні цифри:

Держпродспоживслужба закликає українців активно захищати свої права, повідомляти про порушення і не допускати необґрунтованих витрат на житлово-комунальні послуги.

Читати повну версію