Site icon Експерт

Поява боргу після оплати: “Нафтогаз” назвав причини проблем у платіжках

Іноді споживачі стикаються з проблемними рахунками за газ, де відображається заборгованість вже після оплати послуг. Що може стати причиною неточностей у платіжках, роз’яснили в газопостачальній компанії “Нафтогаз“.

Неточності в платіжці можуть стати наслідком внутрішньої помилки оператора ГРМ або постачальника послуг, але найчастіше причини інші й пов’язані безпосередньо з діями самого споживача.

Так, у компанії “Нафтогаз” наголошують, що ризик виникнення заборгованості обумовлений трьома основними чинниками.

Імовірні труднощі можуть виникнути у випадках:

Платіжки за газ. Фото: скрін youtube

Щоб уникнути проблемних ситуацій із нарахуваннями, важливо уважно перевіряти ключові деталі у рахунках за комунальні послуги, а також своєчасно передавати показники лічильника.

Також трапляються випадки, коли споживачі помилково платять кошти за газ. На такий випадок у “Нафтогазі” розроблено спеціальний алгоритм для повернення неправильно зарахованих сум.

Читати повну версію