Site icon Експерт

Офіційно №1: які бренди стали переможцями головної бізнес-премії країни “Вибір року” 2024

Команда "ОПЕЛЛА УКРАЇНА". Фото: “Вибір року”

Головна бізнес-премія України “Вибір року” завершила нагородження переможців та офіційно надала статус №1 провідним торговельним маркам товарів і послуг. Кожен з брендів здобув свою почесну медаль завдяки довірі українських споживачів, що визначили їх найкращими у своїх категоріях.

Представляємо список переможців, які підтвердили свої лідерські позиції та високу репутацію на ринку за результатами досліджень 2024 року:

Фото: “Вибір року”

Попри складні економічні умови та високі підприємницькі ризики, бізнес в Україні розвивається, впроваджуючи нові стратегії для збереження конкурентоспроможності. Компанії активно вдосконалюють товари та послуги, щоб задовольнити запити споживачів і зміцнити свої позиції на ринку. Посилення конкуренції спонукає бренди зосередитись на формуванні позитивного іміджу серед покупців, а перемога в головній бізнес-премії України “Вибір року” стає вагомою допомогою у цьому напрямку.

Відзнака підвищує довіру до торговельної марки та виділяє її серед конкурентів – це підтверджують щорічні опитування міжнародної дослідницької компанії Ipsos. Про це свідчать і результати спільного дослідження “Вибір року” та “Лазерхауз”: 94,7% респондентів вважають важливим, що навіть у складний для країни період компанія зберігає високий рівень сервісу та виборює у конкурентів відзнаку “Вибір року”*.

Нагорода “Вибір року” є не лише фактом визнанням серед споживачів та експертів, а й потужним інструментом для зміцнення бренду, підвищення ефективності маркетингових і HR-ініціатив, а також зростання продажів.

Торговельні марки-переможці отримують підтримку від організаторів премії в розробці та реалізації трейд-маркетингових активностей. “Вибір року” у партнерстві з найкращими агенціями України забезпечує масштабну рекламну кампанію для лідерів категорій, що дозволяє їм повідомити про свій успіх та розширити аудиторію.

Генеральний директор “ОПЕЛЛА УКРАЇНА” Юрій Жукорський. Фото: “Вибір року”

“Відзнака “Вибір року” є підтвердженням, що наші марки зберігають прихильність споживачів. За результатами комплексного маркетингового дослідження від Ipsos за методологією “Вибір року”, наші два бренди були визнані кращими у своїх категоріях: ТМ “Фестал®” отримала перемогу у номінації “Ферменти (засіб для покращення травлення) року”, а ТМ “МАГНЕ-B6®” – у номінації “Мультивітамінний комплекс року”.

“Дякуємо споживачам за довіру до наших брендів. МАГНЕ-B6®” дбає про ментальне здоров’я, a враховуючи актуальність та затребуваність такого продукту сьогодні, ми пишаємося, що саме ця  марка є “Вибором року” серед українців. Лише завдяки заслугам команди та зусиллям кожного з нас ми маємо можливість досягати таких високих результатів”, – прокоментував перемогу генеральний Юрій Жукорський, генеральний директор ОПЕЛЛА УКРАЇНА, підрозділ охорони здоров’я споживачів компанії Sanofi. 

У цьому сезоні “Вибір року” святкуватиме 25 років. На честь ювілею компанія готує масштабні активності для цьогорічних учасників та переможців, тому вже запрошує бізнеси подавати заявки на участь в дослідженнях.

*За даними опитувань “Вибір року” 514 респондентів з цільової аудиторії “Лазерхауз” у вересні 2024 року.

MAT-UA-2500193-1.0-03/2025

Читати повну версію