Site icon Експерт

Міжнародні поїздки стали доступнішими: Укрзалізниця анонсує нові маршрути

“Укрзалізниця” запускає нові та оновлює деякі старі міжнародні рейси.

Як передає “Хвиля”, про це повідомила пресслужба компанії.

УЗ запускає нові сполучення до німецьких міст з однією пересадкою. За підтримки партнерів із Німеччини та Польщі “Укрзалізниця” синхронізує українські рейси з поїздами у ФРН.

“З грудня 2025 року транскордонне сполучення між Німеччиною і Польщею зросте на 54% – замість 11 прямих поїздів курсуватиме 17. А це означає одне: повертаючись додому або вирушаючи до Німеччини, достатньо зробити лише одну пересадку”, – зазначили в компанії.

Зокрема:

До Берліна можна подорожувати нічними поїздами EC430 та ЕС440, які відправляються з Перемишля і Холма відповідно.

З 14 грудня новозбудованою європейською колією почнуть курсувати потяги з Берегового та Чопа до угорських міст. Поїзд до Будапешта і Ніредьгази проходитиме через станцію Феріхедь біля міжнародного аеропорту столиці Угорщини та Чоп.

Додатково регіональний поїзд Ужгород – Захонь через Чоп дозволить у прикордонному Захоні пересісти на будь-який регулярний угорський поїзд до Будапешта.

Україна – Австрія

УЗ вводить в експлуатацію нічний маршрут Ужгород – Відень зі спальными вагонами європейського зразка. Потяг курсуватиме європейською колією від Ужгорода до кордону, перетинаючи Угорщину із зупинкою в столиці та ранковим прибуттям до австрійської столиці.

Відправлення з Ужгорода заплановано на 23:19, прибуття до Відня – о 8:53. У зворотному напрямку поїзд відправляється з Відня о 19:08 і прибуває в Ужгород о 6:15 ранку.

У Будапешті передбачена зупинка на станції Феріхедь із виходом до міжнародного аеропорту імені Ференца Ліста.

Згідно з новим графіком, у Чопі буде узгоджена пересадка на київський рейс.

Крім того, перевізник скоротив час у дорозі для пасажирів безпересадкових вагонів Київ – Відень більш ніж на дві години. Також досягнуто домовленості з угорською залізницею про збільшення кількості місць на 25% для маршруту Ужгород – Відень.

Читати повну версію