Site icon Експерт

Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

Temu і Shein переорієнтовуються на Європу, оскільки їхній бізнес у США суттєво постраждав від несприятливої ​​торговельної політики Трампа.

Про це повідомляє CNBC.

Однак бюджетні додатки для електронної комерції можуть не отримати позитивного сприйняття на своїх нових цільових ринках. Видання зазначає, що протягом останніх тижнів у ЄС було подано скарги проти Temu та Shein, у яких їх звинувачують у недобросовісній бізнес-тактиці. Водночас відбувається підготовка нового фіксованого збору у розмірі 2 євро на раніше безмитні невеликі посилки з онлайн-майданчиків, зокрема Temu та Shein.

Видання зазначає, що ці події можуть погіршити ситуацію на ринку для платформ, оскільки їхній бізнес вже постраждав від травневого закриття звільнення від тарифів на дрібні посилки в США. Також Temu і Shein постраждали від нових мит у розмірі 54%, або $100, для тих, що надсилаються поштою.

Видання зазначає, що Temu і Shein збільшили свої витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції, що на думку журналістів, відображає їхній відхід від США. Споживчі витрати Temu в США в травні впали на 36% порівняно з минулим роком, а Shein – на 13%.

Читати повну версію