Родичі на мільярд: журналісти викрили нові схеми директора київського метро Брагінського

Начальник київської підземки Віктор Брагінський, який став “ексом” буквально кілька днів тому, ймовірно добре збагатився за 10 років свого головування. Журналісти BIHUS.Info накопали чимало цікавого на вже колишнього очільника підприємства і сьогодні, 18 березня, опублікували другу частину свого розслідування.

Після того, як у мережі з’явилася перша частина розслідування і її підхопили ЗМІ, зокрема “Телеграф”, мер Києва Віталій Кличко заявив, що Брагінського буде звільнено і той таки звільнився. Та розслідувачі не забарилися й опублікували нову частину, де пояснили, чому ця історія не може закінчитися простим звільненням.

“Балерина на мільярд та родичі-підрядники: метрополітен роками укладав контракти з оточенням директора Брагінського. Віктор Брагінський очолював Київський метрополітен довгі 10 років, а його рідня за цей час приросла чималими статками”, — пишуть журналісти.

І питаються “в чому ж секрет такого успіху?” Відповідь знайшлася у контрактах метрополітену.

“Саме там ми побачили: десятки мільйонів, які виділялись фірмі бізнес-партнера Брагінського; фейкову конкуренцію між компанією цього ж партнера та родинною бухгалтеркою Брагінських; контракти з фірмою, директоркою якої була сестра Брагінського; балерину, яка отримала 1,5 мільярда від метрополітену – і виявилась тещею цього самого бізнес-партнера”, — йдеться у розслідуванні.

Буквально за пів години після публікації, на другу частину розслідування відреагував міський голова столиці. Він звернувся до журналістів з проханням передати всю інформацію.

“Прошу журналістів Bihus info передати інформацію щодо фактів, оприлюднених в розслідуванні стосовно Віктора Брагінського, правоохоронним та антикорупційним органам. А до правоохоронців звертаюся щодо оперативного і відкритого для громадськості розслідування інформації Bihus Info”, — написав Кличко.

Журналісти видання BIHUS.Info підкреслюють, що найгірше в цій історії те, що сотні мільйонів “розчинилися”, тоді як київська підземка буквально воліє про термінові ремонти та реконструкцію окремих станцій.

“Ремонт, будівництво, важливі запчастини. І поки оточення директора займалось “розвитком власних бізнесів”, кияни отримували закриття станцій, аварійні ділянки в тунелях і нові станції метро, які так і не відкрились”, — насамкінець підкреслюють журналісти.

Ольга Степанова

Recent Posts

74-річний Річард Гір з дружиною зʼявився на Каннському кінофестивалі-2024

74-річний американський актор Річард Гір відвідав Каннський кінофестиваль-2024 з дружиною Алехандрою Сільвою. Знімками 41-річна обраниця зірки "Красуні" поділилася в…

25 хв. ago

«Хрещений батько» ШІ вважає, що варто заборонити його військове використання

Інформатик Джеффрі Хінтон, якого називають «хрещеним батьком штучного інтелекту» за його великий внесок у розвиток…

34 хв. ago

Обмежено придатні чоловіки стануть необмежено придатними: роз’яснення Міноборони

Чоловіки, що мають статус обмежено придатних, можуть бути визнані або придатними, або непридатними до військової…

45 хв. ago

Робити і не афішувати: екс-голова Пентагону про введення іноземних військ в Україну

В даний час не варто виключати можливість введення військ НАТО до України, але не треба це афішувати.…

53 хв. ago

Підводні кабелі вразливі до шпигунства з боку китайських ремонтних кораблів, – WSJ

Підводні кабелі, які передають інтернет-трафік через Тихий океан, можуть бути вразливі для втручання з боку китайських ремонтних…

1 годину ago

Олександр Усик втратить титул чемпіона світу: у чому причина

Український професійний боксер Олександр Усик може втратити титул абсолютного чемпіона. Про це пише Al Jazeera. Після перемоги над британцем…

1 годину ago