Site icon Експерт

Лайму Вайкуле розкритикували за виконання “Щедрика” у рекламі АТБ: деталі скандалу

Латвійська виконавиця Лайма Вайкуле стала центральною фігурою нової рекламної кампанії мережі супермаркетів АТБ, присвяченої зимовим святам. У ролику співачка виконала відому різдвяну композицію “Щедрик” в оригінальному аранжуванні. Зйомки, в яких також взяли участь латвійський хор і танцювальний колектив, відбувалися на морському узбережжі.

Поява Вайкуле в українській рекламі викликала жваву дискусію та критику в соціальних мережах, адже частина користувачів поставила під сумнів доцільність обрання артистки, враховуючи її минулі тісні зв’язки з російським шоу-бізнесом.

Причина обурення українців

Основна хвиля критики була спрямована на те, що співачку вважають “амбасадоркою ‘хороших рускіх'”. Коментатори в соціальних мережах нагадали про її минулу діяльність та участь у проєктах, де фігурували російські артисти.

Головним аргументом незадоволених користувачів став щорічний фестиваль Лайми Вайкуле у Юрмалі. Коментатори зазначали, що цей захід часто позиціонується як платформа для “дружби народів” і приваблює зірок, пов’язаних із російською культурою. Раніше українські артисти вже відмовлялися від участі в ньому саме через репутаційні ризики.

АТБ наприкінці свого рекламного ролика висловила подяку Лаймі, латвійським артистам та всьому народу Латвії за підтримку, проте цей жест не зміг зняти напругу навколо вибору виконавиці.

Читати повну версію