Клієнти державного “ПриватБанку” розповіли про списання шахраями грошей з рахунків. Атака у вигляді виведення коштів з різних карток відбулася вночі, а вчасно зв’язатися з оператором фінустанови не вдалося через бота “Яну”.
Про це йдеться в одному з повідомлень на сторінці банку у Facebook.
Як зазначила одна з громадянок, її чоловік, який є клієнтом ПриватБанку, за одну ніч втратив всі кошти. Він намагався відмінити деякі перекази, проте на оператора банку вдалося вийти лише після виведення шахраями всіх грошей.
Натомість у банку заявили, що винен клієнт, адже в мережі сам проігнорував загрози, надавши деякі дані щодо рахунків.
“ПриватБанку не можна довіряти свої рахунки. Сьогодні вночі у чоловіка вичистили всі гроші, пройшлися по всіх картках (кидали з картки на картку), причому він вчасно зреагував і відміняв всі перекази, вчасно телефонував, але чомусь вдалося поспілкуватись тільки з Яною (бот), оператор взяв слухавку після того, як всі гроші зникли. На зараз оператори банку звинувачують його, розказуючи, що він десь не так зреагував на повідомлення з соціальних мереж і сам віддав свій пароль до рахунків”, — йдеться у зверненні.
Реакція ПриватБанку
У банку заявили, що регулярно удосконалюють системи захисту від шахрайства, використовуючи сучасні методи збереження особистих даних клієнта та конфіденційності всіх операцій.
Здійснення оплати в інтернеті можливе за умови наявності даних картки, наприклад, СVV коду і терміну дії разом з номером картки. Такі відомості шахраї могли отримати не лише з необережності, а й діючи більш витонченою. Це могли бути камери спостереження на касах, недобросовісні охоронці, ненадійні портали у мережі.
За операціями, які можна оскаржити, банк формує заявки на повернення грошей. Тривалість розгляду становить до 45-120 днів.
“Але ми зробимо все, щоб захистити інтереси клієнтів при опротестування цієї операції. Не менш важливо звернутися із заявою в поліцію. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк своєю чергою завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином”, — додали у ПриватБанку.
Як відомо, у ПриватБанку діє віртуальний помічник “Яна”. Клієнти неодноразово писали фінустанові, що бот не завжди точно розпізнає слова, що призводить до зволікання.

