Site icon Експерт

ПриватБанк запровадив штучний інтелект у додатку Приват24

ПриватБанк інтегрував штучний інтелект у мобільний додаток Приват24 для персоналізації маркетингових пропозицій. Як заявив директор з інновацій ПриватБанку Андрій Сухов, система аналізує звички клієнтів і формує унікальні кешбеки та знижки.

За його словами, штучний інтелект уже створив понад 735 мільйонів персональних пропозицій. У програмі беруть участь близько 2 мільйонів клієнтів, а сама технологія базується на алгоритмах машинного навчання.

Система працює у фоновому режимі, не потребуючи від користувачів окремого налаштування. ПриватБанк зазначає, що наразі лише близько 1% банків світу використовують штучний інтелект у сфері цифрового маркетингу.

У банку також анонсували подальше розширення функціоналу: зокрема, очікуються рекомендації на основі геолокації, споживчих звичок і фінансових цілей кожного користувача.

Читати повну версію