Site icon Експерт

ПриватБанк блокує рахунки за перекази: кого це стосується

У клієнтів ПриватБанку можуть виникати проблеми під час переказу значних сум. Один із користувачів поскаржився на повне блокування рахунків після спроби переслати 34 тисячі гривень.

Після кількох невдалих транзакцій клієнт звернувся до служби підтримки, де йому не змогли пояснити причини збою. Незабаром після розмови банківська система автоматично відв’язала його номер телефону від додатка Приват24, а всі рахунки й картки були заблоковані, – повідомляє «Мінфін».

У банку пояснили, що діють згідно з чинним законодавством воєнного часу. Якщо система виявляє ризикову фінансову операцію, вона має право призупинити її виконання без попередження клієнта. Йдеться про перекази з незвичними реквізитами, операції без документального підтвердження або великі суми без чітко вказаного призначення платежу. Крім того, підставою може бути судове рішення про арешт рахунків через наявність боргів.

Якщо рахунок заблоковано, клієнт може звернутися до ПриватБанку з офіційною заявою, додавши копії документів, що підтверджують особу, податковий номер і реквізити іншого банку для переказу коштів. У разі, якщо інформація виявиться недостовірною, банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні.

Читати повну версію