Клієнти Ощадбанку не можуть безперешкодно зняти з рахунку особисті заощадження. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
З проблемами при отриманні власних коштів зіткнувся українець, який мав відкритий валютний депозит в “Ощадбанку”.
За словами чоловіка, понад тиждень банк не видає його заощадження у євро. Спочатку нібито не було потрібної суми, а потім з’явилися інші нюанси, про які клієнта передчасно не попередили.
“Вже більше тижня намагаюсь забрати євро з рахунку. Спершу в касі не було готівки. Замовив. Потім привезли лише частину, але і їх не дали зняти, бо для цього необхідно мати фізичну картку“, – поділився клієнт.
У результаті “Ощадбанк” скасував заявку клієнта і тим самим вкотре збільшив тривалість очікування на виведення коштів. Це призвело до обґрунтованого невдоволення з боку клієнта, який заявив, що більше користуватися послугами банк не має наміру.
“Замовив фізичну картку через додаток. Термін — 14 днів… Сьогодні дзвонять і кажуть, що скасовують моє замовлення на валюту поки не буде картки. Ще додам, що виписки за рахунком немає, GPay не працює. Ніколи ні копійки не тримайте в цьому банку“, – обурився українець.

