Компанія “Нафтогаз України” закликала споживачів бути уважними під час оплати за газ, особливо якщо вони користуються банківськими сервісами або терміналами. У разі помилки гроші можуть не дійти до адресата.
Йдеться про платежі за червень 2025 року, платіжки за які вже сформовані. Поки що паперові рахунки перебувають у доставці, компанія рекомендує скористатися офіційними цифровими каналами: особистим кабінетом на сайті my.gas.ua, чат-ботами GASUA у Viber або Telegram, а також сайтом gas.ua без потреби в реєстрації.
Водночас, як зазначають у “Нафтогазі”, у разі оплати через сторонні сервіси, включно з банківськими застосунками або терміналами, надзвичайно важливо правильно вказувати реквізити. Зокрема, потрібно уважно вписувати особовий рахунок та переконуватись, що одержувачем платежу є саме ГК “Нафтогаз України”, – інформує компанія.
Фахівці пояснюють: навіть дрібна помилка — як-от неправильна цифра або вибір не того постачальника — може призвести до затримки з зарахуванням коштів або до появи фіктивної заборгованості, якої насправді немає.

