Site icon Експерт

Можна втратити 500, а можна 5000 грн: термінали ПриватБанку з’їдають гроші українців

Українці дедалі частіше скаржаться на проблеми з поповненням карток інших банків через термінали ПриватБанку. Гроші зникають, а клієнтам доводиться витрачати багато часу та нервів, щоб повернути свої кошти.

На порталі «Мінфін» один із користувачів розповів свою історію: він намагався поповнити картку Monobank через термінал ПриватБанку, але гроші просто не дійшли до адресата.

«На свою дурну голову я поповнив картку через ПриватБанк, і термінал залишив собі 5000 грн!» – написав чоловік.

Термінал ПриватБанку, фото: youtube

Зрозуміло, що втрата такої суми викликала у нього паніку, тому він одразу звернувся до служби підтримки ПриватБанку. Однак відповідь його вразила ще більше.

Менеджер банку повідомила, що повернути кошти можна лише за умови, якщо він стане клієнтом ПриватБанку. Ба більше – процедура повернення включає кілька обов’язкових етапів:

Тобто навіть якщо ви не є клієнтом ПриватБанку, але скористалися їхнім терміналом – ви змушені фактично «приєднатися» до банку, щоб повернути свої ж гроші.

«Нікому не раджу користуватися послугами. Ти втрачаєш гроші, пропускаєш роботу, нервуєш, а банку все одно!» – обурюється постраждалий.

ПриватБанк офіційно не відреагував на скаргу чоловіка, хоча подібні випадки трапляються регулярно.

Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Як не втратити гроші

Фахівці радять:

Якщо ж гроші «зависли», а банк затягує з їхнім поверненням – не бійтеся подавати офіційні скарги в НБУ.

Читати повну версію