Site icon Експерт

Масове шахрайство: ПриватБанк не може зупинити крадіжку грошей

В Україні почастішали випадки, коли клієнти ПриватБанку стикаються з несанкціонованим списанням коштів із своїх рахунків, зокрема на користь іноземних компаній. Шахрайство набрало таких масштабів, що українці масово скаржаться на дивні транзакції, які відбуваються без їхньої згоди, повідомляє Znaj.ua.

Зокрема, клієнти відзначають, що кошти списуються навіть з заблокованих карток, а суми переказуються на рахунки відомих американських компаній, як-от UPS, або їхніх підробок. Одна з клієнток, Інна, розповіла, що після несанкціонованого списання з її картки банк не вжив заходів для захисту її коштів. Інший клієнт зауважив, що йому навіть нарахували відсотки на вкрадені з кредитного ліміту гроші.

ПриватБанк, фото: РБК
Скарга на “Приватбанк” / фото: скриншот Мінфін
Скарга на “Приватбанк” / фото: скриншот Мінфін
Скарга на “Приватбанк” / фото: скриншот Мінфін

Пресслужба “Приватбанку” заявляє, що вони перевіряють кожен випадок шахрайства та зроблять усе можливе, щоб захистити клієнтів. Але, за інформацією з банку, вже зафіксовано близько 200 випадків шахрайства, що вони вважають “невеликою кількістю” на тлі 24 мільйонів клієнтів.

Проблема в тому, що міжнародні платіжні системи VISA та MasterCard можуть перевіряти шахрайство до 120 днів, тому повернути свої гроші відразу не вийде. За цей час шахраї можуть продовжувати свої дії.

Що можуть зробити постраждалі?

Блокувати свої карти, отримувати нові та чекати компенсації від банку. Експерти з безпеки припускають, що шахраї могли отримати дані карток, підглядаючи за людьми в магазинах. А списання, зважаючи на все, відбувалися з-за кордону, або через p2p-платежі, або через сервіси.

За правилами VISA та MasterCard компенсацію мають виплачувати банки, які провели шахрайські операції, але лише після ретельного розслідування.

Читати повну версію