Categories: Фінанси

Сім кіл пекла: ПриватБанк знову звинуватили у “знущанні” над клієнтами

ПриватБанк знову звинуватили у “знущанні” над клієнтами.

Відповідну скаргу розмістила українка на порталі Мінфін.

Клієнтка банку висловила невдоволення якістю обслуговування та роботою клієнтської підтримки. Вона поскаржилася на тривале очікування на відповідь операторів, а також проблеми з картами та перекладами.

“ПриватБанк – це справжнє випробування для нервів. Щоб дочекатися відповіді оператора, потрібно пройти через сім кіл пекла: постійно перенаправляються на різні меню, і це займає вічність”, – написала вона.

ПриватБанк

Серед основних проблем клієнтка відзначила необґрунтоване блокування карток, затримки під час проведення грошових переказів та отримання помилкових повідомлень про заборгованість.

“Одного разу довелося чекати більше півтори години, щоб гроші повернулися на рахунок, хоча це був переказ на інший банк, але спасибі що хоча б повернули. Ще перед тим як зв’язатися з банком робот постійно запитує одну і ту ж інформацію по кілька разів, що дуже дратує. Клієнтська підтримка залишає бажати кращого! (До операторів жодних питань немає, швидко і добре вирішують проблеми) але щоб із цим оператором зв’язатися, як я вже говорила, треба пів дня виділити. Раніше користувалась лише приватом, але зараз хіба повністю перейду на моно, бо нервів не вистачає. А ще отримую якісь безглузді повідомлення про заборгованість, хоча жодної заборгованості в мене немає. Можна було б поставити менше 1 зірки!”, – додала клієнтка.

У відповідь на це в ПриватБанку вибачилися за незручності. Там також пояснили, що будь-яка операція з карткою ПриватБанку може проходити додаткову перевірку в службі безпеки.

“Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення чи ні. Операцію розцінили як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки – не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Карткою при здійсненні ризику операцій, а також на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем. в автоматизованій формі, де ви одразу можете отримати відповідь на ваше запитання. Або описати ваші питання у повному обсязі і далі діяти за підказками помічника”, – йдеться у повідомленні.

Романчук Микола

Recent Posts

Якими корисними та бюджетними продуктами замінити дорогі: поради від фахівчині

Зима – період, коли харчування має бути особливо збалансованим та ситним. Фахівці радять їсти сезонні…

7 хв. ago

Хлопець прожив 30 днів на самоті в цілковитій темряві: що з ним сталося

Австралійський ютубер Norme, який нещодавно побив світовий рекорд за найдовшим часом без сну, тепер вважає, що…

19 хв. ago

Найдорожчий будинок у Канаді зрівняли із землею: як і чому так сталося

Тривалий час розкішний особняк у Торонто вважали найдорожчою нерухомістю Канади. Свого часу там зупинялися багато…

26 хв. ago

Швейцарія створила робота-змію для порятунку людей під завалами

Студенти Лабораторії автономних систем ETH Zurich у Швейцарії розробили гнучкого пошуково-рятувального робота під назвою RoBoa,…

30 хв. ago

Соціалка більше не буде як раніше: Рада ухвалила закон – до чого готуватися

Як стало відомо з повідомлення нардепа Гончаренко, що Рада в першому читанні проголосувала законопроєкт про модернізацію…

34 хв. ago

В Ісландії через виверження вулкана евакуювали популярний курорт Блакитна лагуна

Вулкан на південному заході Ісландії вивергнувся всьоме з грудня, викинувши в повітря клуби диму, коли яскраво-помаранчева…

37 хв. ago