Categories: Фінанси

Сім кіл пекла: ПриватБанк знову звинуватили у “знущанні” над клієнтами

ПриватБанк знову звинуватили у “знущанні” над клієнтами.

Відповідну скаргу розмістила українка на порталі Мінфін.

Клієнтка банку висловила невдоволення якістю обслуговування та роботою клієнтської підтримки. Вона поскаржилася на тривале очікування на відповідь операторів, а також проблеми з картами та перекладами.

“ПриватБанк – це справжнє випробування для нервів. Щоб дочекатися відповіді оператора, потрібно пройти через сім кіл пекла: постійно перенаправляються на різні меню, і це займає вічність”, – написала вона.

ПриватБанк

Серед основних проблем клієнтка відзначила необґрунтоване блокування карток, затримки під час проведення грошових переказів та отримання помилкових повідомлень про заборгованість.

“Одного разу довелося чекати більше півтори години, щоб гроші повернулися на рахунок, хоча це був переказ на інший банк, але спасибі що хоча б повернули. Ще перед тим як зв’язатися з банком робот постійно запитує одну і ту ж інформацію по кілька разів, що дуже дратує. Клієнтська підтримка залишає бажати кращого! (До операторів жодних питань немає, швидко і добре вирішують проблеми) але щоб із цим оператором зв’язатися, як я вже говорила, треба пів дня виділити. Раніше користувалась лише приватом, але зараз хіба повністю перейду на моно, бо нервів не вистачає. А ще отримую якісь безглузді повідомлення про заборгованість, хоча жодної заборгованості в мене немає. Можна було б поставити менше 1 зірки!”, – додала клієнтка.

У відповідь на це в ПриватБанку вибачилися за незручності. Там також пояснили, що будь-яка операція з карткою ПриватБанку може проходити додаткову перевірку в службі безпеки.

“Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення чи ні. Операцію розцінили як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки – не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Карткою при здійсненні ризику операцій, а також на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем. в автоматизованій формі, де ви одразу можете отримати відповідь на ваше запитання. Або описати ваші питання у повному обсязі і далі діяти за підказками помічника”, – йдеться у повідомленні.

Романчук Микола

Recent Posts

Може не дожити до 70-річчя: у тяжкохворого Брюса Вілліса погіршився стан здоров’я

У знаменитого американського актора, зірки "Міцного горішка" Брюса Вілліса, в якого виявили лобно-скроневу деменцію, погіршився стан здоров'я.…

15 хв. ago

“Річка вибухнула”: страшні повені дістались до Італії

Північна Італія вслід за іншими країнами потерпає від руйнівної стихії. Шторм "Борис", який вже спричинив масштабні…

23 хв. ago

Депутат жорстоко побив військового просто посеред вулиці: усі деталі скандалу

Депутат з Першотравенська побив військового. Сталося це просто посеред білого дня на очах у свідків. Військовослужбовець…

30 хв. ago

Російські війська замінували дамби на Білгородщині

Російські війська замінували дамби у Бєлгородській області, Ймовірно, вони готують провокації, що надалі звинуватити Україну…

36 хв. ago

Україна попросила Румунію збивати усі “Шахеди”, які летять у її напрямку

Україна звернулася до Румунії з проханням збивати всі російські дрони-камікадзе, які летять в напрямку її…

42 хв. ago

Частина українців у Польщі залишаться без виплат: кого це торкнеться

З 1 жовтня 2024 року українські біженці в Польщі втратять право на деякі дитячі виплати. Це пов'язано…

52 хв. ago