Categories: Фінанси

Сім кіл пекла: ПриватБанк знову звинуватили у “знущанні” над клієнтами

ПриватБанк знову звинуватили у “знущанні” над клієнтами.

Відповідну скаргу розмістила українка на порталі Мінфін.

Клієнтка банку висловила невдоволення якістю обслуговування та роботою клієнтської підтримки. Вона поскаржилася на тривале очікування на відповідь операторів, а також проблеми з картами та перекладами.

“ПриватБанк – це справжнє випробування для нервів. Щоб дочекатися відповіді оператора, потрібно пройти через сім кіл пекла: постійно перенаправляються на різні меню, і це займає вічність”, – написала вона.

ПриватБанк

Серед основних проблем клієнтка відзначила необґрунтоване блокування карток, затримки під час проведення грошових переказів та отримання помилкових повідомлень про заборгованість.

“Одного разу довелося чекати більше півтори години, щоб гроші повернулися на рахунок, хоча це був переказ на інший банк, але спасибі що хоча б повернули. Ще перед тим як зв’язатися з банком робот постійно запитує одну і ту ж інформацію по кілька разів, що дуже дратує. Клієнтська підтримка залишає бажати кращого! (До операторів жодних питань немає, швидко і добре вирішують проблеми) але щоб із цим оператором зв’язатися, як я вже говорила, треба пів дня виділити. Раніше користувалась лише приватом, але зараз хіба повністю перейду на моно, бо нервів не вистачає. А ще отримую якісь безглузді повідомлення про заборгованість, хоча жодної заборгованості в мене немає. Можна було б поставити менше 1 зірки!”, – додала клієнтка.

У відповідь на це в ПриватБанку вибачилися за незручності. Там також пояснили, що будь-яка операція з карткою ПриватБанку може проходити додаткову перевірку в службі безпеки.

“Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення чи ні. Операцію розцінили як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки – не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Карткою при здійсненні ризику операцій, а також на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем. в автоматизованій формі, де ви одразу можете отримати відповідь на ваше запитання. Або описати ваші питання у повному обсязі і далі діяти за підказками помічника”, – йдеться у повідомленні.

Романчук Микола

Recent Posts

Доведеться доплатити: українців змушують покрити витрати на газові труби

Газові платіжки знову здивують українців. Окрім звичних рахунків за газ та його розподіл, мешканцям багатоквартирних…

31 секунда ago

Заплатити за себе і сусіда: як легко виявити незаконне підключення до електромережі і що робити

Якщо суми у ваших рахунках за електроенергію залишаються високими, навіть за умов економного споживання, варто…

12 хв. ago

Українцям масово урізають компенсацію за житло: у Пенсійному фонді зробили важливе попередження

В Україні діє державна програма "Прихисток", яка передбачає компенсацію для громадян, які надають безоплатне житло…

21 хв. ago

Весняне рівнодення 20 березня 2025 року: чого очікувати у цей важливий момент

Весняне рівнодення 2025 року набуває особливого значення, оскільки припадає на період затемнень, що відбуваються з…

28 хв. ago

Японія зробить підйом на гору Фудзі платним для всіх туристів

Із туристів, які бажають пройти будь-якою з чотирьох основних стежок гори Фудзі в Японії, з літа…

35 хв. ago

Штраф, розшук чи в’язниця: що буде, якщо проігнорувати направлення на ВЛК

Військовозобов'язаний громадянин зобов'язаний пройти військово-лікарську комісію, якщо її відправив територіальний центр комплектування. В іншому випадку…

45 хв. ago