У великих містах України стрімко зростає популярність мийок самообслуговування — вони приваблюють водіїв доступною ціною, швидкістю обслуговування та можливістю заощадити. Однак навіть при такій, здавалося б, простій процедурі виникають суперечки: що наносити першим — воду чи активну піну? Особливо актуальним це питання стає влітку.
Експерти пояснюють, що в теплу пору року до миття автомобіля слід підходити з урахуванням температури кузова. Якщо автомобіль не сильно забруднений, а їзда переважно проходила містом без дощу, то можна відразу наносити активну піну. Її слід розподіляти рівномірно зверху донизу, даючи їй приблизно хвилину для дії. Такий підхід ефективно очищує поверхню і водночас не шкодить лакофарбовому покриттю.
Однак в умовах літньої спеки ситуація ускладнюється: розпечений кузов змушує піну висихати ще до того, як вона встигає розчинити бруд. Внаслідок цього на поверхні можуть залишатися плями та розводи. Щоб цього уникнути, експерти радять спершу охолодити кузов потужним струменем холодної води.
Коли ж автомобіль покритий значним шаром бруду, наприклад після поїздок бездоріжжям, процес варто починати з води з шампунем. Це допоможе зняти основні забруднення. Далі наносять активну піну, після чого кузов обережно протирають м’якою губкою або спеціальною рукавичкою.
Завершальним етапом є нанесення воску (за наявності такої опції), а також обов’язкове ополіскування очищеною осмосною водою — це дозволяє зберегти блиск і уникнути розводів після висихання.
Дотримання цих базових рекомендацій дозволяє не лише отримати ідеально чистий автомобіль, а й подовжити життя його покриттю.
Джерело: Uamotors

