З січня по вересень вітчизняний автопарк поповнили майже 53 тисячі нових легковиків. Такі дані наводять фахівці спеціалізованого порталу “УкрАвтопром“.
З цієї кількості 69% легковиків придбали приватні клієнти, а ще 31% – юридичні особи. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року продажі нових авто в приватному сегменті зросли на 5%, тоді як у корпоративному вони впали на 10%.
У приватному секторі найбільш популярним став кросовер Toyota RAV4. Іншими автомобілями в ТОП-5 також виявилися кросовери, зокрема, електричний Volkswagen ID.UNYX.
Найпопулярніші нові авто у приватному секторі:
- Toyota RAV4 – 1988 одиниць;
- BYD Song Plus – 1950;
- Volkswagen ID.UNYX – 1538;
- Hyundai Tucson – 1451;
- Renault Duster – 1264.
У юридичних осіб найбільшим попитом користувався кросовер Renault Duster, який нещодавно був головним бестселером українського авторинку. На другому місці опинилася “класика” – Škoda Octavia. Третє посів позашляховик Toyota Prado.
Найпопулярніші нові авто у юридичних осіб:
- Renault Duster – 2599 одиниць;
- Škoda Octavia – 729;
- Toyota Prado – 551;
- Škoda Kodiaq – 533;
- Toyota RAV4 – 516.

