З липня пластикові пляшки зникнуть з полиць магазинів: ЄС вводить нові стандарти

Згідно з новою директивою ЄС, компаніям дозволено продавати одноразові пластикові вироби з ковпачками і кришками (наприклад, пляшки для напоїв), “якщо ковпачки і кришки залишаються прикріпленими до контейнерів на етапі використання продуктів за призначенням”, пише IFLScience

Це частина плану зі скорочення пластикових відходів. При цьому ЄС заявляє, що “ковпачки і кришки із пластику, які використовуються для контейнерів для напоїв, належать до числа одноразових пластикових предметів, які найчастіше зустрічаються на пляжах у Союзі”.

Ми всі іноді втрачаємо кришки, і, звісно, вони не зникають просто так у порожнечі. Тому є надія, що, зберігши кришку прикріпленою до пляшки, обидві частини пляшки зрештою будуть перероблені, а не забруднять навколишнє середовище. 

Вперше це правило було оголошено ще в 2018 році, і воно, схоже, не надто сподобалося гігантам пляшкових напоїв, таким як Coca-Cola і Nestlé. Але незважаючи на це, ЄС зрештою залишився на своєму, і директива, що описує зміни, була опублікована в червні 2019 року, фактично закріпила це правило в камені. 

Очікується, що члени ЄС дотримуватимуться нових правил з 3 липня, хоча протягом останніх кількох місяців багато хто помічав пляшки з прив’язаними кришками в магазинах, як всередині ЄС, так і за його межами. Відбувається це тому, що багато напоїв, які продаються в пластикових пляшках, виробляються серійно. І для компаній було б серйозною проблемою (тобто дорого) перемикатися між різними конструкціями кришок для різних ринків. До того ж, наразі Україна в процесі вступу до Європейського союзу, тому ми також можемо очікувати на такі нововведення.

Поява нових кришок була зустрінута споживачами з сумішшю похвали, здивування і розчарування, причому деякі люди скаржилися на те, що їх важко загвинтити або вони заважають під час пиття.

До речі, ЄС встановив для себе крайній термін – 3 липня 2027 року – для оцінки результатів нового правила. Хоча поки що невідомо, чи будуть вони враховувати думку споживачів.

Ольга Степанова

Recent Posts

Сповідь без священника. У Швейцарії церква встановила цифровий аватар Ісуса

У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…

2 години ago

Забудьте про пільги: пенсіонерів зроблять ще біднішим – за що тепер змусять заплатити

Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…

2 години ago

Грабіжницькі націнки: магазини штучно завищують ціни на основні продукти

Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…

2 години ago

Від мобілізації не втекти: дані, які важко заперечити – скільки українців ще призвуть

Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн ​​чоловіків віком від 25…

2 години ago

За американське авто можуть відібрати права: на що звернути увагу

В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…

2 години ago

Відповідь обов’язково буде: у Москві брязкають зброєю, сиплють погрозами та лякають світ Путіним

Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…

2 години ago