Меган Маркл придумала собі нове заняття

Дружина принца Гаррі Меган Маркл, яка у квітні анонсувала запуск свого лайфстайл-бренду American Riviera Orchard, але досі не запустила його через проблеми з документами, схопилася за нову бізнес-ідею. Тепер вона просуває розкішний бренд сумок Cesta Collective, пише The Telegraf.

Під час нещодавньої поїздки до Колумбії колишня акторка скористалася можливістю продемонструвати свою нову сумочку за $750 від бренду Cesta Collective, у який вона нещодавно інвестувала.

Меган Маркл вигуляла в Колумбії сумочку за $750Фото: Getty

У бесіді з журналістами Меган розкрила свою стратегію використання “світової уваги” для просування дизайнерів, з якими в неї “справді міцні дружні стосунки”, включно з “невеликими, перспективними брендами, які не отримали належної уваги”.

“Це одна з найпотужніших речей, які я можу зробити, і це просто надіти, наприклад, сережки”, — сказала вона.

У 2020 році герцогиня почала інвестувати в кілька невеликих підприємств, що належать жінкам, і навіть ризикнула заснувати власний бренд American Riviera Orchard, який продаватиме ультрамодні “фруктові олії”, “спреди на основі бобових” і “харчові олії та жири”. Поки не вирішені проблеми з товарними знаками, вона звернула увагу на Cesta Collective, яка продає гаманці, вручну виткані жінками в Руанді, а потім доопрацьовані в Італії.

Вперше на вироби цього бренду вона натрапила, роблячи покупки в інтернеті. Дізнавшись, що сумочку, яку вона вибрала, коли фотографувалася з принцом Гаррі, розпродали всього за 11 хвилин, Меган вирішила бути більш підкованою щодо компаній, в які вона інвестувала, і того, що носить на публіці.

“Я витрачаю багато часу, просто гуглячи, вишукуючи бренди. Коли люди шукають щось в інтернеті або читають щось, я намагаюся знайти нових чудових дизайнерів, особливо в різних країнах”, — пояснила вона.

Уперше Маркл взяла білу сумочку за $750 на вечерю з Гаррі 2023 року. Засновники Cesta Ерін Райдер і Кортні Вайнблатт Фашіано розповіли, що після того, як дружина королівської особи з’явилася з цим аксесуаром на публіці, у них різко зросли продажі.

Потім Меган вирішила інвестувати в бренд, щоб допомогти йому зростати. Хоча вона відмовилася розкрити, скільки вона виклала, засновники Cesta повідомили, що це була міноритарна частка.

Річний дохід Cesta становить мільйон доларів, а на виготовлення сумочок йде від чотирьох до семи днів.

Ольга Степанова

Recent Posts

Швейцарія може запровадити платіжні картки для біженців

Парламент Швейцарії підтримав створення платіжної системи для прохачів притулку на основі спеціальних дебетових карток. Йдеться…

1 хв. ago

Механік назвав “ахіллесову п’яту” французьких автомобілів: чому краще про них забути

Існує серйозна проблема, з якою люди стикаються знову і знову, коли купують французькі автомобілі, пише Express, поділившись…

3 хв. ago

Ненависть зашкалює: у Львові ТЦКашники ногами мобілізували перехожого

Скандали з представниками ТЦК виникають у різних куточках України. Однак саме на Західній Україні вони "найяскравіші" і…

5 хв. ago

Нідерланди повернуть українських чоловіків призовного віку

Прем’єр-міністр Нідерландів Дік Схоф пообіцяв знайти важелі, які допоможуть повернути додому військовозобов’язаних українських чоловіків Прем'єр-міністр Нідерландів…

7 хв. ago

Ізраїль 15 років готував таємну операцію з підриву пейджерів у Лівані

Ізраїль протягом 15 років планував та здійснював операцію з підриву пейджерів у Лівані. Для цього використовувалися…

8 хв. ago

Казкове альпійське місто назвали найбільш трендовим зимовим напрямком Європи цього року

Австрійське місто Зальцбург, розташоване в оточенні Альпійських гір, визнали найбільш трендовим напрямком для відвідування в зимовий…

11 хв. ago