Новини світу

У Росії в трьох літаків під час рейсу відмовили двигуни

Через запроваджені санкції та неможливість закуповувати деталі і проводити ремонти у російських авіакомпаній продовжують траплятися технічні проблеми. Так, лише за останній час у найбільшої приватної авіакомпанії РФ відмовили двигуни у трьох літаках. 

Про це пише The Moscow Times.

Зазначається, що один з інцидентів стався у лайнера S7 в понеділок, 29 січня. На борту повітряного судна Airbus A-320 перебувало 170 пасажирів, літак вилетів з Омська та приземлився у Домодєдово. Надалі рейси йому не дозволили виконувати.

Журналісти пишуть, що у лайнера S7 це вже третій інцидент за останній тиждень. За декілька днів до цього через несправність двигунів не змогли злетіти два літаки авіакомпанії. Один літак повинен був летіти з Улан-Уде до Москви, а інший – з Москви до Анталії. В обох випадках рейси мали виконувати літаки Boeing 737-800.

Видання наголошує, що раніше найбільша російська авіакомпанія стикнулася із проблемою обслуговування американських двигунів P&W для Airbus A320/А321neo. Причиною цьому є те, що технічні організації РФ та Ірану не працюють із такими двигунами.

Несправності у літаках російських авіакомпаній непоодинокі та лише з початку року під час рейсу сталося щонайменше 14 таких інцидентів. Близько третини з них – проблеми із двигунами.

Зазначається, що причиною падіння російського літака Falcon в Афганістані, який летів з Індії до Москви, за попередньою версією, теж стала відмова двигунів.

Посилаючись на дані Росавіації журналісти пишуть, що протягом січня-листопада 2023 року у РФ сталося 670 авіаінцидентів. У близько 60% випадках причиною була відмова авіатехніки.

Імовірно, що така ситуація із літаками через введені санкції, адже авіакомпанії не можуть купувати оригінальні запчастини. Також причиною аварій є те, що деталі на літаках використовуються довше, ніж це дозволяють норми безпеки.

Нагадаємо, 16 січня у The Washington Post писали про те, що російські авіакомпанії через санкції не можуть отримувати важливі запчастини. Внаслідок цього у РФ почастішали випадки несправностей повітряних суден.

У Міжнародній організації цивільної авіації заявляли про свої побоювання щодо того, чи може Росія гарантувати безпеку своїх літаків. Однак у Росії кажуть, санкції ніяким чином не впливають на безпеку авіаперельотів.

Також іноземні журналісти повідомляли, що запчастини до літаків у РФ можуть постачатися через росіян, у яких є родичі за кордоном. Як зазначалося, за такою схемою закуповувати деталі могла російська авіакомпанія Nordwind Airlines.

Ольга Степанова

Recent Posts

100 тисяч євро за переїзд: Італія платить за життя в горах — але є нюанс

На півночі Італії почали платити по 100 тисяч євро тим, хто готовий переїхати в гірські…

7 години ago

Не просто мішки: 10 хвороб, які ховаються під очима — ось список

Мішки під очима — не просто про втому чи косметику. Це може бути сигнал про…

7 години ago

ТЦК беруться за студентів: кого мобілізуватимуть вже у квітні

Студенти більше не можуть спати спокійно. У квітні ТЦК активніше перевірятимуть навчальні довідки. І якщо…

7 години ago

На Волині озброєний чоловік підстрелив єгеря і вбив його дружину

Кривава драма на Волині. У ніч проти 30 березня біля лісу в Луцькому районі невідомий…

7 години ago

Комуналка стане пасткою: не перевірив лічильник — платиш за сусідів

В Україні знову повернули обов’язкові перевірки лічильників. І хто проґавить — платитиме не за себе,…

8 години ago

Штрафи до 59 500 грн і тюрма до 5 років: як у квітні каратимуть ухилянтів

В Україні від квітня 2025-го посилюється відповідальність за спроби “вислизнути” від мобілізації. І мова вже…

8 години ago