Через запроваджені санкції та неможливість закуповувати деталі і проводити ремонти у російських авіакомпаній продовжують траплятися технічні проблеми. Так, лише за останній час у найбільшої приватної авіакомпанії РФ відмовили двигуни у трьох літаках.
Про це пише The Moscow Times.
Зазначається, що один з інцидентів стався у лайнера S7 в понеділок, 29 січня. На борту повітряного судна Airbus A-320 перебувало 170 пасажирів, літак вилетів з Омська та приземлився у Домодєдово. Надалі рейси йому не дозволили виконувати.
Журналісти пишуть, що у лайнера S7 це вже третій інцидент за останній тиждень. За декілька днів до цього через несправність двигунів не змогли злетіти два літаки авіакомпанії. Один літак повинен був летіти з Улан-Уде до Москви, а інший – з Москви до Анталії. В обох випадках рейси мали виконувати літаки Boeing 737-800.
Видання наголошує, що раніше найбільша російська авіакомпанія стикнулася із проблемою обслуговування американських двигунів P&W для Airbus A320/А321neo. Причиною цьому є те, що технічні організації РФ та Ірану не працюють із такими двигунами.
Несправності у літаках російських авіакомпаній непоодинокі та лише з початку року під час рейсу сталося щонайменше 14 таких інцидентів. Близько третини з них – проблеми із двигунами.
Зазначається, що причиною падіння російського літака Falcon в Афганістані, який летів з Індії до Москви, за попередньою версією, теж стала відмова двигунів.
Посилаючись на дані Росавіації журналісти пишуть, що протягом січня-листопада 2023 року у РФ сталося 670 авіаінцидентів. У близько 60% випадках причиною була відмова авіатехніки.
Імовірно, що така ситуація із літаками через введені санкції, адже авіакомпанії не можуть купувати оригінальні запчастини. Також причиною аварій є те, що деталі на літаках використовуються довше, ніж це дозволяють норми безпеки.
Нагадаємо, 16 січня у The Washington Post писали про те, що російські авіакомпанії через санкції не можуть отримувати важливі запчастини. Внаслідок цього у РФ почастішали випадки несправностей повітряних суден.
У Міжнародній організації цивільної авіації заявляли про свої побоювання щодо того, чи може Росія гарантувати безпеку своїх літаків. Однак у Росії кажуть, санкції ніяким чином не впливають на безпеку авіаперельотів.
Також іноземні журналісти повідомляли, що запчастини до літаків у РФ можуть постачатися через росіян, у яких є родичі за кордоном. Як зазначалося, за такою схемою закуповувати деталі могла російська авіакомпанія Nordwind Airlines.
Прем’єр-міністр Угорщини Віктор Орбан опублікував відео з похвалою від Дональда Трампа, де президент США називає…
Сучасний смартфон у руках зловмисника може стати не лише зручним засобом зв’язку, а й джерелом…
Російські пропагандисти стверджують про начебто погрози з боку України сім’ї помічника президента РФ, учасника переговірної групи Володимира Мединського.…
Президент України Володимир Зеленський заявив, що Китай закрив продаж своїх безпілотників Mavic для українців та…
Глава Tesla і засновник xAI Ілон Маск заявив, що угоду між його AI-компанією і месенджером…
На четвертому році повномасштабної війни Україна стикається з безпрецедентною кризою: у Збройних силах — гострий…