Низька зарплата, але королівські привілеї: у короля Чарльза III нова вакансія

У Віндзорському палаці з’явилася вакансія хатньої робітниці. Цікавим є те, що їй обіцяють зарплату нижчу за мінімальну.

Новому співробітнику також обіцяють повний соціальний пакет, можливість подорожувати до інших королівських резиденцій та підтримку в кар’єрному зростанні. Вакансія була розміщена на вебсайті королівської сім’ї.Кого шукають на роботу у Чарльза III

Претенденткам пропонується зарплата всього 10,57 фунтів стерлінгів за годину, що на 87 пенсів менше від мінімальної заробітної плати в країні, яка становить 11,44 фунтів стерлінгів.

Працювати потрібно по 40 годин на тиждень. Успішний кандидат буде відповідати за підтримку чистоти та порядку в королівській резиденції, насамперед у Віндзорському замку.

До обов’язків також входитиме догляд за гостями замку, робота впродовж п’яти днів на тиждень, включно з деякими вихідними, також можливі поїздки до інших королівських резиденцій.

Ви утримуватимете, прибиратимете та доглядатимете за широким спектром інтер’єрів і предметів, гарантуючи, що вони будуть представлені в найкращому вигляді. Навчаючись у своїх колег, ви набудете необхідних спеціальних професійних навичок, завжди прагнучи до найвищих стандартів. Ви дбатимете про гостей і працюватимете на передовій, щоб підтримувати функції та заходи. Розвиток і навчання тут є звичайною справою, і вас заохочуватимуть розвивати свої навички,
– йдеться у вакансії.

Основним місцем роботи буде Віндзорський замок, але в разі необхідності обраному співробітнику нададуть житло. Також йому належить 25 днів щорічної відпустки, яка з часом зросте до 30 днів і “обросте” преміями за роки роботи.

Співробітники отримають ненакопичувальний пенсійний план на 15%, батьківську плату та відпустку, дні волонтерства, а також пільги для підтримки фізичного і психічного благополуччя.

Досвід роботи в “сфері ведення домашнього господарства або гостинності” буде великим плюсом для претендентів.

Роботодавець підкреслює, що важливо, аби кандидати прагнули розвивати свої навички та кар’єру в сфері гостинності. Він зазначає, що претенденти повинні бути уважними до деталей, гордитися своєю роботою та прагнути до високих стандартів обслуговування. Крім того, вони мають бути здатними ефективно працювати в команді, із задоволенням виконувати різні завдання та підтримувати інших.

“Добре організований і з хорошими навичками управління часом, ви можете дотримуватися термінів і ефективно працювати, щоб виконати роботу. Перш за все, ваш проактивний підхід і здатність вирішувати нові завдання зроблять вас цінним активом для команди”, – зазначає роботодавець.

Серед інших переваг є знижка 20% в магазинах Royal Collection Trust Shops та безплатні вхідні квитки в усі його філії.

Романчук Микола

Recent Posts

Сповідь без священника. У Швейцарії церква встановила цифровий аватар Ісуса

У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…

5 години ago

Забудьте про пільги: пенсіонерів зроблять ще біднішим – за що тепер змусять заплатити

Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…

5 години ago

Грабіжницькі націнки: магазини штучно завищують ціни на основні продукти

Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…

6 години ago

Від мобілізації не втекти: дані, які важко заперечити – скільки українців ще призвуть

Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн ​​чоловіків віком від 25…

6 години ago

За американське авто можуть відібрати права: на що звернути увагу

В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…

6 години ago

Відповідь обов’язково буде: у Москві брязкають зброєю, сиплють погрозами та лякають світ Путіним

Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…

6 години ago