Леді Гага підірвала Париж: чому виступ на Олімпіаді обернувся скандалом?

Виступ Леді Гаги на церемонії відкриття Олімпійських ігор у Парижі став однією з найобговорюваніших подій цього літа. Хоча її феєричне шоу, в якому співачка поєднала елементи театру, музики та спорту, зачарувало багатьох глядачів, воно також спровокувало шквал критики. Про це  розповідає РБК-Україна.

Основна причина скандалу полягає в тому, що організатори Олімпіади запросили для виконання головної пісні церемонії відкриття не французьку, а американську зірку. Багато французів вважають, що на такому важливому національному святі мала б виступати саме їхня співачка. Аргументи критиків різноманітні: від акценту Гаги під час виконання французької пісні до загального невдоволення тим, що іноземна зірка затьмарила місцевих талантів.

Соціальні мережі буквально вибухнули від коментарів, мемів і хештегів, присвячених цьому питанню. Багато користувачів висловили обурення тим, що їхню культуру нібито принижують, запрошуючи іноземну зірку. Інші ж, навпаки, захищали рішення організаторів, зазначаючи, що Гага – це світова зірка, яка може залучити додаткову увагу до Олімпіади.

«Хіба у Франції немає співаків? Чому Леді Гага – найкращий вибір для виконання пісні французькою мовою?», – цитує думку незадоволених глядачів видання LADbibl.

Деякі аналітики вбачають у цьому скандалі не лише культурний, а й політичний підтекст. Вони вважають, що критика на адресу Гаги є відображенням більш глибоких суспільних проблем у Франції, пов’язаних з ідентичністю, націоналізмом та глобалізацією.

«Всупереч деяким повідомленням ЗМІ, музиканти, які виступатимуть на церемоніях Ігор у Парижі 2024 року, не отримають гонорар за свої послуги», – повідомили організатори.

Не можна не згадати й економічний аспект цього питання. Багато людей звернули увагу на те, що ні Гага, ні інші зірки, які виступали на церемонії відкриття, не отримали гонорару за свою участь. Це викликало додаткові питання щодо того, чому такі відомі артисти погодилися виступати безкоштовно. Деякі припускають, що це могло бути частиною маркетингової стратегії, спрямованої на підвищення популярності Олімпіади.

Ольга Степанова

Recent Posts

Користувачі Apple масово скаржаться на iOS 18: як оновлення “вбиває” iPhone

Користувачі iPhone масово скаржаться на проблеми зі смартфонами – швидко розряджається батарея. Ця проблема з'явилась…

56 секунд ago

Обмежено придатних українців до 25 років не братимуть до війська: що буде з уже мобілізованими

В Україні припинять мобілізацію обмежено придатних чоловіків віком до 25 років. Відповідний указ видасть Міністерство…

10 хв. ago

“Він просто геній”: пілот-віртуоз посадив літак лише з одним робочим колесом в шасі (відео)

Пілот-віртуоз здійснив "хрестоматійну" аварійну посадку на одному колесі. На драматичних кадрах можна побачити, як літак…

19 хв. ago

Стали відомі нові подробиці про загибель батискафа Titan і його екіпажу

Берегова охорона США опублікувала кадри загибелі підводного човна Titan після його смертоносного вибуху в червні…

32 хв. ago

Більшість працівників ТЦК не були на війні, – боєць із 3 ОШБр

У Третій окремій штурмовій бригаді (3 ОШБр) розкритикували жорсткі дії, які іноді застосовують працівники ТЦК,…

39 хв. ago

Генштаб Ізраїлю затвердив план наступу на Ліван – Israel National News

Начальник Генерального штабу ЦАХАЛу генерал-лейтенант Герці Халеві провів оцінку ситуації в північному командуванні за участю…

51 хв. ago