Польські митники припинили пропускати автомобілі для Збройних Сил України з посиланням на нове розпорядження. Згідно з їхніми повідомленнями, 26 квітня була ухвалена резолюція, що забороняє пропускати комерційні транспортні засоби, маса яких перевищує 300 тонн. Українці ж пояснюють, що за документами в них немає “перевантаження” і сподіваються, що ситуація владнається.
Свідки подій повідомили у ефірі Факти.ICTV, що на кордоні накопичилася велика кількість автомобілів, які не можуть продовжити свою подорож. Деякі з них були придбані українцями для особистого використання, а інші – для військових потреб. Багато з автомобілів, призначених для військових, були придбані приватними особами за свій рахунок.
Так, за словами співзасновника ГО “Наші без Р*ші” Вадима Борусевича, який представився патріотом ЗСУ, він має всі відповідні документи та заповнені декларації наданих автівок. Однак польське свавілля відносно українців немає меж.
“Польські митники не пропускають нас, мотивуючи це тим, що це є вже комерційна складова, загальна маса автівок не має перевищувати 3,5 тонн, хоча це до останнього часу проходило. Розказують, що постанова їм прийшла зверху о 9 ранку. І ось ви бачите, що відбувається”, – бідкається чоловік.
З польської сторони стоять десятки автовозів з автівками: хто купив – для себе, хто – для ЗСУ. Всі автівки стоять на “Зосин-Устилуг” на стороні Польщі. Перевізник автівок для ЗСУ Вадим також підтверджує наявну проблему. Каже, що поляки звинувачують українців у “перевантаженні”, але насправді, запевняють волонтери, по документах і фактично – все по закону, як і має бути. При цьому і попереджень не було ніяких з польської сторони. Чоловіки незадоволені, тому що купляли автівки за свої кошти. Перевізник автівок Ігор також переказує слова польських митників, що, мовляв, “вони мають право перевозити одну автівку, а не дві”.
Польські фермери активно протестують ще з початку лютого. Перелік їхніх претензій та вимог дуже широкий. Зокрема, вони виступають проти набору ініціатив Єврокомісії, які спрямовані на досягнення кліматичної нейтральності в Європі до 2050 року. Фермери вимагають від національного уряду створення нової спільної сільськогосподарської політики. Вони хочуть, щоб відбулося відновлення митних зборів на продукцію з України, розширення портової інфраструктури та залізничного сполучення, аби покращити логістичні аспекти транспортування сільськогосподарської продукції.
21 березня поляки припинили блокувати рух вантажівок на напрямку пункту пропуску “Медика-Шегині”. Також пізніше в цей день протестувальники розблокували рух вантажівок у пункті пропуску “Зосин-Устилуг”. А 28 березня тимчасово призупинили блокувати рух вантажівок в обох напрямках на пункті пропуску “Угринів-Долгобичув”. Блокада останнього пункту поновилася 2 квітня, але 16 квітня знову призупинилася. Наразі КПП працює в звичайному режимі. Однак на свою чергу очікують приблизно 130 транспортних засобів.
Нагадаємо, що 28 березня українська делегація перебувала з візитом у Польщі. Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль та його польський колега Дональд Туск зустрілися у Варшаві. Після всіх консультацій сторони підписали спільну заяву. Домовленості, зокрема, стосуються врегулювання ситуації на кордоні, торгівлі між країнами та військової допомоги Києву.
Пухнастому померанцю пощастило залишитися живим після того, як він упав з 12-го поверху багатоквартирного будинку…
У ФРН на тлі повзучої деіндустріалізації вибухнула автомобільна криза: ніхто не купує нових машин. Про це пише…
У вівторок, 26 листопада, жителі столиці Росії побачили “кривавий” світанок. Небо було яскравого червоного кольору.…
Президент Сполучених Штатів Америки Джо Байден не зміг стримати емоцій на прощальному вечорі у Білому домі, організованому…
Чорна п'ятниця вже давно стала символом шалених знижок і вигідних покупок. Проте, за фасадом великих…
Супутники NASA виявили, що за останні 10 років кількість прісної води на Землі значно скоротилася. Вчені попереджають,…