У Польщі ринок предметів розкоші за 2023 рік виріс до 42,4 млрд злотих ($10,8 млрд).
Про це йдеться у звіті аудиторської фірми KPMG.
Майже 60% ринку розкоші у Польщі припадає на елітні автомобілі. Далі йдуть готельні та SPA-послуги, одяг та аксесуари, нерухомість, алкоголь, косметика та парфумерія, а також ювелірні вироби та годинники.
На думку авторів звіту, таке зростання частково забезпечили українці.
“Попри підвищення податкового порогу, зросла кількість людей, які заробляють понад 120 000 злотих на рік. Таке збільшення можна пояснити, з-поміж іншого, високою інфляцією та значним зростанням зарплати. Крім того, наплив до Польщі громадян України, які працюють у міжнародних корпораціях і добре заробляють, також міг сприяти такому зростанню”, – прокоментував результати дослідження Анджей Марчак, партнер KPMG і керівник департаменту податкового консультування в Центральній та Східній Європі.
Ілон Маск, який увійшов у близьке коло новообраного президента США Дональда Трампа, розкритикував новітній американський винищувач…
Палеонтологи ідентифікувала новий вид гігантських броньованих динозаврів вагою понад 3 тонни. Ці велетні з довжиною тіла 6…
Якщо так сталось, що у вашій оселі погано нагріваються радіатори, то це може завдати чимало…
З початку 2025 року користувачі платних послуг OpenAI в Україні зіткнуться з новими фінансовими умовами:…
Міністерство оборони України розпочало впровадження масштабного плану цифровізації військового обліку. Головним елементом цієї ініціативи стане…
З великою ймовірністю можна сказати, що призупинення блокування польськими фермерами пропускних пунктів на кордоні з…