У Польщі ринок предметів розкоші за 2023 рік виріс до 42,4 млрд злотих ($10,8 млрд).
Про це йдеться у звіті аудиторської фірми KPMG.
Майже 60% ринку розкоші у Польщі припадає на елітні автомобілі. Далі йдуть готельні та SPA-послуги, одяг та аксесуари, нерухомість, алкоголь, косметика та парфумерія, а також ювелірні вироби та годинники.
На думку авторів звіту, таке зростання частково забезпечили українці.
“Попри підвищення податкового порогу, зросла кількість людей, які заробляють понад 120 000 злотих на рік. Таке збільшення можна пояснити, з-поміж іншого, високою інфляцією та значним зростанням зарплати. Крім того, наплив до Польщі громадян України, які працюють у міжнародних корпораціях і добре заробляють, також міг сприяти такому зростанню”, – прокоментував результати дослідження Анджей Марчак, партнер KPMG і керівник департаменту податкового консультування в Центральній та Східній Європі.
В Україні тривають суперечки щодо мобілізації. За словами радника президента США Джейка Саллівана, основна проблема…
Принц Гаррі та Меган Маркл назвали свою доньку Лілібет на честь її прабабусі по батьківській лінії…
Українські чоловіки, які отримали роботу після 18 травня 2024 року, більше не зможуть претендувати на…
В Україні сфальсифіковані понад 25% молочних продуктів, що надходять на ринок. Найчастіше підробляють масло, сири,…
Росія відчуває кадровий дефіцит у війні проти України та звернулась до КНДР за допомогою. У…
Російська армія завдала удару по Дніпру міжконтинентальною балістичною ракетою (МБР). Повітряні сили не повідомили деталей про тип…