Королівський експерт: Меган Маркл плакала, бо люди висміяли її солодощі

Меган Маркл, яка разом із принцом Гаррі зараз проживає в США, засмутилася через негативну реакцію суспільства на її новий бренд American Riviera Orchard. Усіх, хто висміяв її дорогий фруктовий джем, Меган звинуватила у несправедливості. Більшість покупців зазначили, що джем продається за завищеною ціною, але нічого особливого в ньому немає.

Герцогиня Сассекська оголосила про свій новий бізнес у березні 2024 року. Спочатку вона уникала конкретних подробиць майбутній справі. У загадковому відео, яке було майстерно знято в особняку її та принца Гаррі в Монтесіто, можна було побачити, як герцогиня готує на кухні. Перед камерою Меган ходила розкішною територією сімейного будинку.

Меган Маркл та принц Гаррі. Фото: Getty Images

Незабаром з’явилися подробиці про те, що Маркл продаватиме. Крім кухонного приладдя та товарів для побуту мати двох дітей планувала запустити власну лінію олій, джемів та консервів, а також ароматів для дому та предметів інтер’єру. Шум навколо нового бренду герцогині незабаром затих, але Меган так і не повідомила жодних подробиць про те, коли зрештою запустять American Riviera Orchard.

Меган не сприймає критики. Фото: Getty Images

Герцогині довелося підготуватись до масштабної піар-кампанії, щоб покращити свій імідж перед запуском. Однак королівський експерт і письменник Том Квінн вважає, що Меган була б спустошена невдалим прийомом її бренду. Особливо після критики, яку вона отримала із приводу нового джему.

«Єдина ложка дьогтю – це новий інтернет-бренд Меган American Riviera Orchard. Меган плакала, коли бренд був запущений, а її новий джем багато хто висміював за те, що він дорогий і в ньому немає нічого особливого. Зараз Маркл дійшла до того, що думає, що все, що вона робить, піддаватиметься несправедливій критиці. Як і її чоловік, вона впевнена, що люди несправедливо прискіпуються до неї – вона не може зрозуміти, чому люди не захоплюються її роботою», – зазначив Том.

Усі мають захоплюватись моєю роботою. Фото: Getty Images

За його словами, Меган не була готова до будь-якої критики під час запуску бренду. Дохід герцогині також жваво обговорюють. Маркл вважає, що люди мають бути вражені її багатством.

«Вона особливо чутлива до будь-якої критики розкішного способу життя в США – з її погляду, це те, чим можна захоплюватися, а не критикувати», – додав Квінн.

Напередодні відкриття American Riviera Orchard герцогиня спробує залучити нових послідовників бренду, регулярно з’являючись у ток-шоу та подкастах, а також даючи інтерв’ю спеціально відібраним журналістам. 42-річна дружина принца відчайдушно намагається покращити свій імідж як у США, так і у Великобританії. Вона хоче збільшити онлайн-продаж, коли її бренд запрацює.

Потрібно покращити імідж. Фото: Getty Images
Ольга Степанова

Recent Posts

Ще пара обстрілів, і темрява стане нормою: експерт про реальність зими без світла

Україна готується до суворої зими, але, за словами експерта з питань ЖКГ Олега Попенка, готовність…

30 хв. ago

Їж і молодій: 7 фруктів, які уповільнюють старіння краще за креми від зморшок

Кажуть, що вічна молодість — це міф. Але хто сказав, що її не можна продовжити?…

40 хв. ago

Де в Європі туристів обкрадають найчастіше: список найнебезпечніших країн

Європа приваблює мільйони туристів щороку, але за мальовничими краєвидами та величними пам’ятками часто ховаються кишенькові…

44 хв. ago

Батьки Бреда Пітта вже вісім років у сімейній ізоляції через Анджеліну Джолі

Голлівудські зірки розлучилися у 2016 році після 12 років сімейного життя. У Анджеліни та Бреда шестеро…

57 хв. ago

Рубль “злякався” нових погроз Путіна: валюта Росії досягла історичного дна

Російський рубль знову пішов у круте піке. 23 листопада офіційний курс валюти впав до 102,5…

60 хв. ago

В Україні планують різко збільшити виплати при народженні дитини

Україна готується до істотних змін у системі підтримки сімей з дітьми. Верховна Рада розглядає два…

1 годину ago