Як TikTok перетворив затишне лондонське кафе на туристичний кошмар

Колись затишне лондонське кафе, яке було улюбленим місцем відпочинку місцевих мешканців, тепер опинилося в центрі скандалу через свою надмірну популярність у TikTok. Після того, як відео про кафе стало вірусним і зібрало мільйони переглядів, заклад пережив справжній штурм туристів із різних куточків світу. Що колись було тихою гаванню для місцевих жителів, перетворилося на “кошмар”, заповнений натовпами людей, які прагнуть зробити ідеальне селфі.

Як TikTok перетворив рай у пекло

Здавалося б, просте відео: гарний інтер’єр, сонячний дворик, ідеальна атмосфера. Усе це виглядало настільки привабливо, що ролик миттєво набрав мільйони переглядів у TikTok. Але з популярністю прийшли й проблеми. Туристи зі всього світу стали масово відвідувати заклад, аби повторити “ідеальний момент” з відео, пише Metro.

“Це більше не наше кафе, а якась станція метро у годину пік”, — скаржиться одна з мешканок району, яка роками була постійним клієнтом закладу.

@lauracolciago Once a hidden gem, now just another Instagram-fuelled queue. This charming Highgate café is now just another social media hotspot—such a shame. #londonlife #londoncafe #highgate #londonspots #viralcafe #viral ♬ Titanic flute fail – kate dwyer

“Наш спокій украли”: як реагують місцеві

Люди, які десятиліттями сприймали кафе як тиху гавань, тепер із жалем спостерігають, як воно стає жертвою “туристичної гарячки”. Черги з відвідувачів, нескінченні фотографії, шум і навіть затори навколо кафе — це нова реальність для району.

“Тут більше неможливо ні поїсти, ні поговорити. Усі навколо фотографуються, сміються і знімають відео. І це триває весь день”, — ділиться ще один місцевий мешканець.

Власники кафе: радість чи головний біль

Власники закладу опинилися перед непростим вибором. З одного боку, популярність принесла величезний приріст доходів. З іншого — постійні клієнти, ті самі місцеві мешканці, які допомогли закладу стати успішним, почали масово скаржитися.

“Ми мріяли створити затишне місце, де люди могли б розслабитися. Але зараз, здається, ми втратили контроль над ситуацією. Це більше схоже на туристичний атракціон, а не кафе”, — визнають власники.

TikTok як зброя масового впливу

Ця історія — ідеальний приклад того, як соціальні мережі можуть як допомогти бізнесу, так і створити для нього серйозні проблеми. TikTok, зі своїми трендами, здатний перетворити маленький заклад у туристичний “магніт”. Але, як свідчить практика, це може обернутися втратою тієї самої атмосфери, яка приваблювала людей спочатку.

Ткаченко Валентина

Recent Posts

Росіяни просунулися на Курщині, біля Великої Новосілки і Роздольного – карти ISW

На фронті фіксується просування російських військ під Коренево у Курській області. Також окупанти мали просування…

20 хв. ago

Хмарно, місцями мокрий сніг: прогноз погоди на 24 листопада

Погода в Україні у неділю, 24 листопада, буде хмарною з проясненнями. Синоптики прогнозують місцями мокрий…

26 хв. ago

Відмова від отримання повістки: в ТЦК пояснили, які будуть наслідки

Якщо громадянин відмовляється від отримання повістки, то такий факт фіксується з боку представників ТЦК. Вони…

39 хв. ago

У Йорданії біля посольства Ізраїлю сталася стрілянина, нападника застрелили

У неділю, 24 листопада, йорданська поліція заблокувала район поблизу посольства Ізраїлю в столиці країни Аммані після звуків пострілів. Внаслідок інциденту були поранені…

43 хв. ago

Вночі над Києвом ППО знищила понад десяток безпілотників – КМВА

Вночі сили ППО збили понад 10 ворожих безпілотників, які загрожували столиці, обійшлося без постраждалих. Про…

45 хв. ago

Модний дім Chanel обрав для різдв’яного ролику «Щедрик» Леонтовича

Саундтреком до реклами Chanel No. 5 стала пісня «Щедрик» українського композитора Миколи Леонтовича. Італійська модель Вітторія Черетті відзнялась в…

47 хв. ago