Російський капітан, китайський корабель і пошкоджені кабелі: нова інтрига Балтійського моря

У Балтійському морі розгортається міжнародна детективна історія. Головний підозрюваний у пошкодженні двох підводних кабелів — китайське судно Yi Peng 3, капітаном якого виявився громадянин Росії. Як повідомляє Bild, ця деталь додає загадковості до вже непростої ситуації.

Що відомо про інцидент

Розслідування триває за участю Німеччини, Швеції та Фінляндії. Німецька федеральна поліція та корабель берегової охорони долучилися до справи, щоб визначити, як саме були пошкоджені кабелі, які забезпечують критичний телекомунікаційний зв’язок між країнами Балтії.

Згідно з попередньою інформацією, кабелі могли бути пошкоджені 18 листопада о 04:04 ранку. Як повідомив виконавчий директор фінської компанії Cinia Арі-Юссі Кнаапіла, несправність була зафіксована за 11 секунд до повного обриву кабелю.

Додаткове пошкодження виявили також на кабелі між Литвою та Швецією. Як зазначив головний технічний директор литовської компанії Telia Андрюс Шемешкявічюс, цей інцидент стався вранці 19 листопада.

Китайський корабель з російським “підтекстом”

Yi Peng 3 — вантажне судно завдовжки 225 метрів, яке увійшло до Фінської затоки з Порт-Саїду в Єгипті. Цікава деталь: перед інцидентом корабель побував у російському порту Усть-Луга. І ще цікавіше те, що капітаном судна виявився громадянин Росії.

Швеція активно розслідує можливу диверсію, і цей факт додає підстав для гіпотез про причетність Росії до пошкодження кабелів. Чи була це спланована операція, чи нещасний випадок — поки що невідомо.

Міжнародна реакція

Ця ситуація вже викликала хвилю стурбованості серед країн Балтії. Зважаючи на стратегічну важливість підводних кабелів для телекомунікацій і навіть безпеки, пошкодження таких об’єктів сприймається як серйозна загроза.

Німецький корабель берегової охорони вирушить до місця подій, щоб допомогти у розслідуванні. Тим часом телекомунікаційні компанії в регіоні працюють над тим, щоб мінімізувати наслідки інциденту для споживачів.

Що далі

Чи було це актом саботажу, чи звичайним нещасним випадком? Ця історія поки більше схожа на шпигунський трилер, ніж на звичайну технічну аварію. Але одне зрозуміло: такі інциденти показують, наскільки вразливою є критична інфраструктура, навіть у віддалених регіонах.

Коломієць Надія

Recent Posts

Сім’я купила будинок, а через 2 роки продала його вдвічі дорожче: як їй це вдалося

У 2022 році сім'я з Австралії придбала старий будинок. А цьогоріч подружжю вдалося продати нерухомість…

2 хв. ago

У Карпатах зафіксували сніговий шторм: апокаліптичне відео

До частини України уже прийшла справжня зима. Особливо погіршилися погодні умови у Карпатах. Рятувальники показали,…

6 хв. ago

Завтра до Києва увірветься зима: різко похолоднішає та засніжить

У четвер, 21 листопада, погода в Києві зіпсується. У столиці очікується похолодання, яке супроводжуватиметься дощем…

11 хв. ago

Трамп може запровадити 40% мита у 2025 році, що вдарить по економіці Китаю, – Reuters

США можуть ввести майже 40% тарифи на імпорт з Китаю на початку наступного року. Такий крок може…

19 хв. ago

Рекордна кількість. Стало відомо, скільки українців працюють у Польщі

На кінець вересня 2024 року в Польщі на страховому обліку налічувалося понад мільйон іноземних громадян,…

33 хв. ago

“Ми виснажені”: NYT пише, що ЗСУ гостро не вистачає людей і артилерії

Українські військові стикаються з критичною нестачею піхотинців та артилерійських ресурсів, що ускладнює стримування російських військ,…

36 хв. ago