Житель Каліфорнії відсудив у Starbucks 50 мільйонів доларів через опіки від чаю

Суд присяжних у Каліфорнії зобов’язав Starbucks виплатити 50 мільйонів доларів водієві Майклу Гарсії за серйозні опіки, отримані через неправильно закріплену кришку на стакані з гарячим напоєм. Компанія заявила про намір оскаржити вирок, стверджуючи, що рішення було надмірним і вони завжди дотримуються високих стандартів безпеки.

Про це пише CNN. Позов був поданий до Верховного суду Каліфорнії у 2020 році Майклом Гарсією, водієм з Лос-Анджелеса.

За його словами, інцидент стався, коли він забрав три напої, які він замовив у Starbucks. Один з гарячих напоїв не був правильно налитий у контейнер, і коли бариста передав Гарсії замовлення, напій випав із контейнера, що призвело до серйозних опіків і травм. Гарсія отримав серйозні опіки на колінах, що викликало спотворення, виснажливі пошкодження нервів і постійний фізичний біль. Він також страждав від душевних страждань, тривоги, емоційного стресу та втрати задоволення від життя.

Адвокат Майкла Гарсії, Майкл Паркер, зазначив, що клієнт був обпечений через те, що один з напоїв не був належно закритий, і кришка не витримала тиск. Це спричинило виливання гарячого напою прямо на Гарсію під час того, як він збирав напої. Оскільки Starbucks не дотримався належного рівня обслуговування, компанія була звинувачена в порушенні свого обов’язку щодо безпеки продуктів.

Суд присяжних присудив 50 мільйонів доларів як компенсацію Гарсії за фізичний біль, душевні страждання, а також емоційний і фізичний стрес. Рішення суду також підкреслює важливість дотримання стандартів безпеки та обережності при обробці та доставці гарячих напоїв до споживачів.

У відповідь на вирок представники Starbucks заявили, що компанія не погоджується з рішенням суду і має намір оскаржити його. “Ми співчуваємо містеру Гарсії, але не погоджуємося з рішенням журі про те, що ми винні в цьому інциденті. Ми також вважаємо, що присуджені збитки були надмірними”, – зазначено в офіційній заяві компанії. Компанія Starbucks підкреслила, що завжди дотримується найвищих стандартів безпеки, включаючи належне поводження з гарячими напоями, і запевнила, що випадок, який стався, є винятковим.

Цей випадок нагадує відомий судовий процес проти компанії McDonald’s, який став широко відомим у 1994 році. Тоді жінка на ім’я Стелла Лібек подала позов проти мережі фастфудів, після того як вона обпеклася гарячою кавою, яку пролила на себе в автомобілі. Лібек отримала опіки третього ступеня, і спочатку їй було присуджено майже 3 мільйони доларів компенсації. Справа з McDonald’s привернула значну увагу до практики “культури позовів” та необхідності уважно ставитися до умов безпеки продуктів.

Романчук Микола

Recent Posts

Смачніше, ніж деруни: золотисті цибуляники за 10 хвилин

Цибуля може бути не тільки доповненням до салатів, супів, а також і головним інгредієнтом при…

6 години ago

Підписка на Нетфлікс і робукси: Мережу обурила “реклама” спецконтрактів для молоді

В Мережі з'явилися фото рекламних банерів, які закликають молодь приєднуватися до служби в Силах оборони…

6 години ago

Банани можуть зникнути з полиць магазинів: у чому причина

Глобальне потепління все виразніше дається взнаки. Потепління скоротить площі, придатні для вирощування бананів у Латинській…

6 години ago

Мобілізація пенсіонерів: кого можуть призвати та що робити з повісткою

В Україні чоловіки віком до 60 років можуть бути мобілізовані під час воєнного стану. Однак…

7 години ago

Пенсії немає, але субсидію дадуть: як скоротити витрати на комуналку

Багато українців, яким виповнилося 60 років, так і не змогли вийти на заслужений відпочинок. Причина…

7 години ago

Нові тарифи на електроенергію в Україні: хто платитиме більше з квітня

Уряд ухвалив відповідну постанову, яка передбачає диференційовані ціни залежно від типу лічильника та часу споживання.…

7 години ago