Зі звітності РЖД ( російська залізна дорога – ред.) за 2023 рік випливає, що кількість поїздів, відставлених від руху через проблеми з локомотивами, зросла більш ніж удвічі, до 42,6 тис. У монополії підтверджують наявність проблем. Сервісні підприємства РЗ почали проводити превентивну заміну критичних деталей локомотивів, щоб знизити кількість несправностей. Аналітики зазначають, що сервісні організації відчувають брак комплектуючих та персоналу через санкції та війну і не чекають швидкого поліпшення ситуації. Причини полягають у зносі парку обладнання у ремонтних депо, що накопичувався десятиліттями. А також у тому, що значну частину парку становлять магістральні тепловози платформи, що виготовлялися в Луганську та містять значну частку компонентної бази, випущеної в Україні.
Нагадаємо також, іноземні виробники побутової техніки почали активно блокувати паралельний імпорт у РФ
Виробники побутової техніки Electrolux, Tefal, Braun та Rowenta почали активно блокувати постачання продукції в РФ через паралельний імпорт. Вони підписують із партнерами в інших країнах мораторій на реекспорт електроніки до Росії, порушення якого призводить до розірвання контракту. Electrolux навіть вимагає блокування розміщення своїх товарів навіть на маркетплейсах. За словами рітейлерів, це може призвести до повного зникнення цих брендів з продажу.
Оскільки на зміну холодному зимовому сезону прийшла тепла та сонячна весна, настав час замислитися про…
В Україні найсуворішим покаранням за порушення ПДР є позбавлення прав водія. Хоча це покарання зазвичай…
У 2025 році Україна введе нові вимоги для підприємств, що хочуть отримати статус критично важливого…
Українців попереджають про нову шахрайську схему. Під загрозою саме люди, які виставляють товар на продаж. Вони отримують…
Національний банк України працює над пілотним проектом цифрової гривні, яка буде новою альтернативною формою грошей…
В Україні більше не існує категорії «обмежено придатний» у тому вигляді, в якому її знали…