Весь світ божеволіє через нову популярну іграшку – колекційну іграшку Labubu, натхненну скандинавським фольклором. Ці зубасті та пухнасті фігурки зазвичай продають у “сліпих коробках” виробника Pop Mart розміром із долоню, однак купити їх – ціле випробування, пише CNN.
Labubu та інші персонажі із серії “The Monsters” – творіння художника Кесінга Лунга, який народився з Гонконгу і виріс у Нідерландах. З моменту їхньої появи у 2015 році іграшки здобули вірну армію шанувальників. Однак популярність Labubu різко зросла за останній рік, багато в чому завдяки підтримці знаменитостей.
Нова колекція під назвою “Big Into Energy” охоплює шість вінілових м’яких кулонів (і одну “секретну” фігурку), що уособлюють такі “емоції”, як кохання, надія і щастя – кожна в нових колірних рішеннях.
Ціна на нові Labubu варіюється від 13 до 16 доларів (близько 480-590 гривень) у різних країнах Азії, у Європі та Америці ціни стартують уже від 27 доларів. Незабаром після виходу деякі кулони вже перепродаються на американській платформі StockX за 90 доларів і більше.
Шанувальники часто прикріплюють м’які іграшки Labubu до одягу або сумок – їх навіть бачили на Тижні моди в Парижі. Фігурки також приносять на фанатські зустрічі або перепродують на онлайн-платформах. Колекціонери вважають, що ці іграшки – не просто милі звірятка, це нова інвестиція.