Замість авто – велосипеди: у центрі Парижа запровадили жорсткі обмеження руху

4 листопада мерія Парижа оголосила про нові обмеження щодо руху приватного транспорту в центрі міста. Визначена територія охоплює приблизно п’ять з половиною квадратних кілометрів у чотирьох районах.

Мер Парижа Анн Ідальго оголосила про створення зони обмеженого руху (ZTL) у центральному районі міста. Що це дасть, розповідає Village.

У центрі Парижа обмежили рух автомобілів

З метою покращення міської мобільності та зменшення заторів, мерія Парижа оголосила новий указ, який встановлює 5 зон з обмеженим рухом по всьому місту. Це розпорядження стосується, зокрема, першого, другого, третього та четвертого округів французької столиці.

Визначені зони охоплюють загальну площу 5,5 квадратних кілометрів, яка включає такі визначні пам’ятки, як Лувр і сади Тюїльрі.

Доступ до цієї зони буде дозволено лише:

  • аварійним службам,
  • автобусам
  • таксі,
  • людям з обмеженою рухливістю,
  • місцевим жителям і працівникам,
  • для “цільового трафіку”, наприклад для відвідувачів з метою медичних послуг, покупок чи походу в кіно.

Мерія сподівається на скорочення руху транспорту на 30% на найбільш завантажених дорогах міста. Ініціатива має на меті не лише зменшити рівень шуму, але й покращити якість повітря шляхом зниження концентрації діоксиду азоту.

Реалізація включатиме верифікацію місця проживання та використання онлайн-декларацій.

Прагнучи сприяти розвитку сталого транспорту, уряд заохочує громадян пересідати з особистого автотранспорту на велосипеди. Влада розширила велосипедні доріжки, які тепер доступні навіть на головних магістралях Парижа.

Тоді як автомобілістам рекомендується об’їжджати центральну частину міста іншими дорогами.

Не обійшлося і без критики

Деякі мешканці Парижа висловлюють критику щодо нещодавніх міських нововведень, стверджуючи, що місто просто змінило схему руху, що призвело до збільшення концентрації автомобілістів в інших місцях.

Міста по всьому світу вивчають різні стратегії управління міським рухом, обмежуючи доступ автомобілів до певних районів, і не лише в Парижі. Мілан і Стокгольм також розглядають подібні заходи.

Крім того, деякі міста запроваджують плату за в’їзд до центральних зон – концепція, запропонована у Празі та Вільнюсі.

Ткаченко Валентина

Recent Posts

“Може накрити всю Україну”: що відомо про балістичну ракету, якою Росія вдарила по Дніпру

Російська армія завдала удару по Дніпру міжконтинентальною балістичною ракетою (МБР). Повітряні сили не повідомили деталей про тип…

6 хв. ago

Погода в Україні різко зміниться: готуйтеся до снігу та морозів

Україну засипало снігом. Утім, вже від 25 листопада погода різко зміниться.  Минулий тиждень вже фактично всі українці…

14 хв. ago

Світло стане дешевшим для обраних: хто зможе заощадити та які умови діятимуть

Цього опалювального сезону тарифи на тепло для населення залишаться без змін завдяки мораторію, введеному через…

26 хв. ago

Лист до палацу: як написати, щоб вам відповіла принцеса Уельська

Вже зовсім скоро принцеса Уельська та принц Вільям, а також інші члени королівської родини представлятимуть свої різдвяні…

34 хв. ago

Вбивця після 20 років ув’язнення влаштував банкет біля будинку жертви: чим це закінчилося

Засуджений вбивця в Китаї спричинив значне обурення в Інтернеті після того, як відсвяткував своє звільнення…

43 хв. ago

За сніг на машині: штраф до 15000 гривень

З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну багато жінок вивезли своїх дітей за кордон, зокрема в Польщу.…

50 хв. ago