Замість авто – велосипеди: у центрі Парижа запровадили жорсткі обмеження руху

4 листопада мерія Парижа оголосила про нові обмеження щодо руху приватного транспорту в центрі міста. Визначена територія охоплює приблизно п’ять з половиною квадратних кілометрів у чотирьох районах.

Мер Парижа Анн Ідальго оголосила про створення зони обмеженого руху (ZTL) у центральному районі міста. Що це дасть, розповідає Village.

У центрі Парижа обмежили рух автомобілів

З метою покращення міської мобільності та зменшення заторів, мерія Парижа оголосила новий указ, який встановлює 5 зон з обмеженим рухом по всьому місту. Це розпорядження стосується, зокрема, першого, другого, третього та четвертого округів французької столиці.

Визначені зони охоплюють загальну площу 5,5 квадратних кілометрів, яка включає такі визначні пам’ятки, як Лувр і сади Тюїльрі.

Доступ до цієї зони буде дозволено лише:

  • аварійним службам,
  • автобусам
  • таксі,
  • людям з обмеженою рухливістю,
  • місцевим жителям і працівникам,
  • для “цільового трафіку”, наприклад для відвідувачів з метою медичних послуг, покупок чи походу в кіно.

Мерія сподівається на скорочення руху транспорту на 30% на найбільш завантажених дорогах міста. Ініціатива має на меті не лише зменшити рівень шуму, але й покращити якість повітря шляхом зниження концентрації діоксиду азоту.

Реалізація включатиме верифікацію місця проживання та використання онлайн-декларацій.

Прагнучи сприяти розвитку сталого транспорту, уряд заохочує громадян пересідати з особистого автотранспорту на велосипеди. Влада розширила велосипедні доріжки, які тепер доступні навіть на головних магістралях Парижа.

Тоді як автомобілістам рекомендується об’їжджати центральну частину міста іншими дорогами.

Не обійшлося і без критики

Деякі мешканці Парижа висловлюють критику щодо нещодавніх міських нововведень, стверджуючи, що місто просто змінило схему руху, що призвело до збільшення концентрації автомобілістів в інших місцях.

Міста по всьому світу вивчають різні стратегії управління міським рухом, обмежуючи доступ автомобілів до певних районів, і не лише в Парижі. Мілан і Стокгольм також розглядають подібні заходи.

Крім того, деякі міста запроваджують плату за в’їзд до центральних зон – концепція, запропонована у Празі та Вільнюсі.

Ткаченко Валентина

Recent Posts

Саратовську область під атакою дронів: у мережі з’явилось відео

У Росії стає все більш неспокійно. Зокрема, там заявляють про атаку безпілотних літальних апаратів на…

4 хв. ago

Уряд Польщі планує запровадити «податок на відпустку»

Уряд Польщі готує спеціальний туристичний збір для тих, хто відпочиватиме в Польщі та за її…

4 хв. ago

У ТЦК чекає спеціальна людина: воєнком розповів, як працюють з чоловіками з відстрочкою

У Полтавському обласному територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки громадяни, які мають право на відстрочку…

13 хв. ago

Мобілізація в Україні: в який термін потрібно забрати повістку з пошти

В Україні триває загальна мобілізація і оголошено воєнний стан. У кінці жовтня його продовжили до 7 лютого.…

18 хв. ago

Північнокорейське собаче м’ясо стало новим раціоном армії РФ

У різних Telegram-каналах з’являється відео, на якому видно, як російські солдати споживають консерви із собачого м’яса,…

19 хв. ago

“Європейські Гаваї”: названо острови в Португалії, які приваблюють своєю красою

Відпустка на Карибських островах може здатися чудовим варіантом, особливо, коли стає прохолодніше, а дні стають коротшими.…

28 хв. ago