Замість авто – велосипеди: у центрі Парижа запровадили жорсткі обмеження руху

4 листопада мерія Парижа оголосила про нові обмеження щодо руху приватного транспорту в центрі міста. Визначена територія охоплює приблизно п’ять з половиною квадратних кілометрів у чотирьох районах.

Мер Парижа Анн Ідальго оголосила про створення зони обмеженого руху (ZTL) у центральному районі міста. Що це дасть, розповідає Village.

У центрі Парижа обмежили рух автомобілів

З метою покращення міської мобільності та зменшення заторів, мерія Парижа оголосила новий указ, який встановлює 5 зон з обмеженим рухом по всьому місту. Це розпорядження стосується, зокрема, першого, другого, третього та четвертого округів французької столиці.

Визначені зони охоплюють загальну площу 5,5 квадратних кілометрів, яка включає такі визначні пам’ятки, як Лувр і сади Тюїльрі.

Доступ до цієї зони буде дозволено лише:

  • аварійним службам,
  • автобусам
  • таксі,
  • людям з обмеженою рухливістю,
  • місцевим жителям і працівникам,
  • для “цільового трафіку”, наприклад для відвідувачів з метою медичних послуг, покупок чи походу в кіно.

Мерія сподівається на скорочення руху транспорту на 30% на найбільш завантажених дорогах міста. Ініціатива має на меті не лише зменшити рівень шуму, але й покращити якість повітря шляхом зниження концентрації діоксиду азоту.

Реалізація включатиме верифікацію місця проживання та використання онлайн-декларацій.

Прагнучи сприяти розвитку сталого транспорту, уряд заохочує громадян пересідати з особистого автотранспорту на велосипеди. Влада розширила велосипедні доріжки, які тепер доступні навіть на головних магістралях Парижа.

Тоді як автомобілістам рекомендується об’їжджати центральну частину міста іншими дорогами.

Не обійшлося і без критики

Деякі мешканці Парижа висловлюють критику щодо нещодавніх міських нововведень, стверджуючи, що місто просто змінило схему руху, що призвело до збільшення концентрації автомобілістів в інших місцях.

Міста по всьому світу вивчають різні стратегії управління міським рухом, обмежуючи доступ автомобілів до певних районів, і не лише в Парижі. Мілан і Стокгольм також розглядають подібні заходи.

Крім того, деякі міста запроваджують плату за в’їзд до центральних зон – концепція, запропонована у Празі та Вільнюсі.

Ткаченко Валентина

Recent Posts

Анджеліна Джолі не дозволяє батькам Пітта спілкуватися з онуками

Скандали навколо зіркового експодружжя Бреда Пітта та Анджеліни Джолі не вщухають. Виявилося, що акторка не дозволяє бачитися його…

8 години ago

Медведєв погрожує передати технології ядерної зброї “ворогам США”

Головний рупор Кремля в соцмережах, заступник голови Ради безпеки РФ та колишній російський президент Дмитро…

8 години ago

Мобілізація без фронту: хто може потрапити до тилових частин

В Україні продовжуються військовий стан та мобілізація, а отже, чоловіки віком від 18 до 60…

8 години ago

Втома від війни. В Ізраїлі все більше резервістів не хочуть служити в армії – The Washington Post

В Ізраїлі посилюється втома від війни, кількість жертв зростає, а масштаби бойових дій розширюються. Про…

8 години ago

Російського генерала зняли з посади командувача угрупованням “Південь”: названо причину

Командувача угрупованням російських військ "Південь" генерал-полковника Геннадія Анашкіна звільнили з посади через неправдиві заяви про хід…

8 години ago

Росія намагається зробити “Шахеди” зі штучним інтелектом. The Guardian пояснило мету

Армія Російської Федерації намагається зробити "Шахеди" зі штучним інтелектом. Їх мета - створити рої безпілотників.…

9 години ago