Замість авто – велосипеди: у центрі Парижа запровадили жорсткі обмеження руху

4 листопада мерія Парижа оголосила про нові обмеження щодо руху приватного транспорту в центрі міста. Визначена територія охоплює приблизно п’ять з половиною квадратних кілометрів у чотирьох районах.

Мер Парижа Анн Ідальго оголосила про створення зони обмеженого руху (ZTL) у центральному районі міста. Що це дасть, розповідає Village.

У центрі Парижа обмежили рух автомобілів

З метою покращення міської мобільності та зменшення заторів, мерія Парижа оголосила новий указ, який встановлює 5 зон з обмеженим рухом по всьому місту. Це розпорядження стосується, зокрема, першого, другого, третього та четвертого округів французької столиці.

Визначені зони охоплюють загальну площу 5,5 квадратних кілометрів, яка включає такі визначні пам’ятки, як Лувр і сади Тюїльрі.

Доступ до цієї зони буде дозволено лише:

  • аварійним службам,
  • автобусам
  • таксі,
  • людям з обмеженою рухливістю,
  • місцевим жителям і працівникам,
  • для “цільового трафіку”, наприклад для відвідувачів з метою медичних послуг, покупок чи походу в кіно.

Мерія сподівається на скорочення руху транспорту на 30% на найбільш завантажених дорогах міста. Ініціатива має на меті не лише зменшити рівень шуму, але й покращити якість повітря шляхом зниження концентрації діоксиду азоту.

Реалізація включатиме верифікацію місця проживання та використання онлайн-декларацій.

Прагнучи сприяти розвитку сталого транспорту, уряд заохочує громадян пересідати з особистого автотранспорту на велосипеди. Влада розширила велосипедні доріжки, які тепер доступні навіть на головних магістралях Парижа.

Тоді як автомобілістам рекомендується об’їжджати центральну частину міста іншими дорогами.

Не обійшлося і без критики

Деякі мешканці Парижа висловлюють критику щодо нещодавніх міських нововведень, стверджуючи, що місто просто змінило схему руху, що призвело до збільшення концентрації автомобілістів в інших місцях.

Міста по всьому світу вивчають різні стратегії управління міським рухом, обмежуючи доступ автомобілів до певних районів, і не лише в Парижі. Мілан і Стокгольм також розглядають подібні заходи.

Крім того, деякі міста запроваджують плату за в’їзд до центральних зон – концепція, запропонована у Празі та Вільнюсі.

Ткаченко Валентина

Recent Posts

Поляки починають встановлювати залізобетонні «їжаки» на кордоні із Білоруссю

У найближчі три дні Варшава планує встановити на кордоні з Росією та Білоруссю укріплення у рамках «Східного…

3 секунди ago

Німецький міністр вважає, що Шольц звільнив його після пропозиції відправити ракети Taurus в Україну

Відправлений у відставку міністр фінансів Німеччини Крістіан Лінднер представив свою версію причин того, що сталося.…

9 хв. ago

Син колишнього очільника Київміськбуду накупив елітної нерухомості та виїхав до Литви

Син Ігоря Кушніра, колишнього очільника ХК "Київміськбуд", Ілля Кушнір виїхав з України разом з родиною…

17 хв. ago

8 з 10 найбагатших людей світу заробили мільярди на перемозі Трампа, – Bloomberg

Вісім з десяти найбагатших людей світу збагатилися сукупно ще на 64 мільярди доларів завдяки перемозі Дональда…

24 хв. ago

Чоловік сестри Андрія Шевченка міг заплатити $20 тисяч, щоб незаконно виїхати за кордон

20 чоловіків ймовірно заплатили по 20 тисяч доларів за перетин державного кордону. Згідно з версією…

33 хв. ago

Вдома не мобілізують: чи мають право співробітники ТЦК давати повістку, якщо ви не відчинили двері

Володимир Зеленський 6 листопада підписав закон, згідно з яким загальну мобілізацію (як і військовий стан)…

42 хв. ago