5-річний бенгальський кіт на прізвисько Маверік, який раніше вже встиг стати зіркою в соцмережах, продемонструвавши свої навички серфінгу та катання на скейті, тепер збирається взяти участь у власному телешоу про подорожі. Про це пише The Mirror.
Його господар Нік Ліам Хіні з Вітлі-Бей, Північний Тайнсайд (Англія), використовував ті ж методи, які він опанував, щоб стати чемпіоном світу з вейкборду і колишнім учасником X Games, щоб навчити свого кота серфінгу. Тепер британець і його партнерка Кайла Табіш, які живуть у Каліфорнії (США), з’являться на екрані, вирушивши до Італії для участі в новому шоу “Мандрівки нашими очима”. Наразі зйомки вже закінчено і стримінгові платформи ведуть переговори про його купівлю.
Тріо провело кілька місяців в іншій країні, поки кіт вчився поводитися з пастою, їсти в ресторанах з мішленівськими зірками і насолоджуватися пляжним життям.
Мандрівники побували в Альпах, Венеції, Мілані, на Амальфітанському узбережжі, у Флоренції та на озері Комо, і дорогою перейнялися любов’ю до італійської піци. Нік і Кайла кажуть, що нове телешоу — це втілення мрії для них і їхнього кота-серфінгіста, який, як вони дізналися під час зйомок, любить кататися на скутері.
Раніше Маверік знімався в серіалі Netflix “Люди-кішки у 2021 році та передачі “Приховане життя домашніх тварин”, який вів Г’ю Бонневіль. Однак сім’я вирішила, що їм потрібен свій власний серіал.
“Це наша подорож нашими очима. Він ходить у ресторан, відзначений зіркою Мішлен. Він також зустрічається з шеф-кухарями, справляється з пастою і здійснює всілякі божевільні італійські витівки. Йому сподобалася вечеря на фермі з альпаками і осликами. Маверік став місцевою знаменитістю у всіх місцях, де ми бували. Власник одного ресторану настійно просив нас приходити до нього щовечора, щоб вони могли годувати його за столом. Меву навіть готували його власні спеціальні рибні страви й тарілки з олениною. Він жив як король”, — розповіла Кайла.
Маверік також є терапевтичним котом для своєї господині, яка бореться з психічними розладами. Кайла каже, що бере участь у шоу не заради слави, а щоб просунути свою співпрацю з благодійною організацією Stomp Out The Stigma, яка показує, що тварини можуть допомогти людям впоратися з депресією.
Видання зазначає, що Нік з восьмитижневого віку привчав пухнастиків розвіяти усталений міф про те, що коти не люблять воду, і регулярно водив його занурюватися в басейни та океан. Ці заняття, отримали назву “котячий серф-табір”. Після цього кіт викликав справжній фурор: відео з його серфінгом, відвідуванням пляжу і плаванням стали вірусними. Відтоді Нік перетворив славу свого котячого друга на бізнес із виробництва аксесуарів для домашніх тварин.
Детективи Бюро економічної безпеки (БЕБ) у Львівській області викрили три благодійні фонди. За даними правоохоронців,…
Шуби активно вриваються в моду з початком холодного сезону, тож без них нам не обійтися.…
Американський підприємець і ранній криптоінвестор нещодавно оголосив публічне полювання за п'ятьма різними скринями зі скарбами,…
Компанія Volkswagen передумала відправляти у відставку Polo: на популярний хетчбек чекає рестайлінг. Німецький концерн поки…
Поліцейські викрили чоловіка, який скоїв серію шахрайств, обдурюючи працівників аптек та магазинів у Києві під виглядом…
Українських військових може очікувати важлива зміна: у Верховній Раді зареєстровано законопроект про зниження граничного віку…