Найбільші російські продуктові мережі, зокрема X5 Group (“Пятерочка”, “Перекресток”), “Ашан” та “Магнит”, почали активно залучати школярів до роботи. Це стало вимушеним кроком через дефіцит робочої сили, повідомляють російські ЗМІ.
Залучення школярів свідчить про загострення кадрового дефіциту в Росії, що впливає навіть на базові галузі, такі як роздрібна торгівля. Компанії намагаються компенсувати нестачу дорослих працівників, пропонуючи гнучкі умови для молоді.
Зима — це час зниження температур та чималої кількості свят, які нерідко відзначають з алкоголем.…
У 2026 році в Единбурзі офіційно запровадять туристичний податок, що стане першим таким випадком у Шотландії.…
Військовозобов'язані громадяни України, які раніше отримали статус обмежено придатних до військової служби, повинні самостійно пройти…
Шахраї часто використовують інсценування наїзду на пішохода, щоб змусити водіїв відкупитися і не ставати фігурантами…
Для багатьох українців, особливо у холодні місяці, платежі за газ та збори за доставку чинять…
З першого вересня 2025 року у вищих навчальних закладах розпочнеться базова загальновійськова підготовка. У Міноборони…