У США помітили загрозливу тенденцію серед покоління TikTok. Молодь усе частіше стала надавати перевагу закладам вищої освіти, які мають більш естетичний вигляд для життя у кампусі. Це стає ключовим фактором та передує покликанню та знанням.
Так студенти намагаються створювати контент для соціальних мереж, передає Nypost. Ба більше, учні прокидаються раніше перед навчанням, щоб зробити кілька відео. Молодь вважає: для того, щоб стати впливовим, потрібна послідовність.
Нещодавнє опитування показало, що 57% молодого покоління прагнуть стати впливовими особами, мати кар’єру на повний робочий день, яка може оплачувати їхні рахунки або платити за навчання.
Молодь по всій країні потрапляє у рекомендації, публікуючи матеріали про оформлення гуртожитків або ділячись щоденними відео про відвідування занять, виконання шкільних завдань тощо.
Тег #collegelife має 2,3 мільйона дописів і понад 30 мільярдів переглядів, а контент, який випускають зі студентських містечок по всій країні, інформує потенційних студентів про те, куди подавати документи та як взяти участь.
Співробітник одного з коледжів поділився, що є студенти, які змінювали свою думку щодо закладу освіти, виключно на основі того, що вони бачать у соціальних мережах.
Україна, як і минулої зими, серйозно залежить від атомних електростанцій, які зараз виробляють близько 60%…
Ситуація з мобілізацією в Україні стає дедалі серйознішою, і зараз навіть чоловіки, які своєчасно оновили…
Під час виборів 5 листопада американці обирають не лише президента, а й 34 зі 100…
Компанія Bosch оголосила про звільнення семи тисяч співробітників, але це може бути ще не кінець. І це…
Найближчими днями в Україні пануватиме спокійна осіння погода без опадів та з температурою до +13°.…
Опитування European National Panels показало, що найбільші побоювання серед поляків викликає можливість перенесення війни в…