У США помітили загрозливу тенденцію серед покоління TikTok. Молодь усе частіше стала надавати перевагу закладам вищої освіти, які мають більш естетичний вигляд для життя у кампусі. Це стає ключовим фактором та передує покликанню та знанням.
Так студенти намагаються створювати контент для соціальних мереж, передає Nypost. Ба більше, учні прокидаються раніше перед навчанням, щоб зробити кілька відео. Молодь вважає: для того, щоб стати впливовим, потрібна послідовність.
Нещодавнє опитування показало, що 57% молодого покоління прагнуть стати впливовими особами, мати кар’єру на повний робочий день, яка може оплачувати їхні рахунки або платити за навчання.
Молодь по всій країні потрапляє у рекомендації, публікуючи матеріали про оформлення гуртожитків або ділячись щоденними відео про відвідування занять, виконання шкільних завдань тощо.
Тег #collegelife має 2,3 мільйона дописів і понад 30 мільярдів переглядів, а контент, який випускають зі студентських містечок по всій країні, інформує потенційних студентів про те, куди подавати документи та як взяти участь.
Співробітник одного з коледжів поділився, що є студенти, які змінювали свою думку щодо закладу освіти, виключно на основі того, що вони бачать у соціальних мережах.
Українці, які опинилися в Польщі через повномасштабну війну, зможуть отримати тимчасовий документ, т.з. "сірий паспорт". Це…
В основному, ми викликаємо поліцію у випадках, коли порушуються наші права, і ми вимагаємо захисту.…
На Харківщині планують посилити мобілізацію військовозобов'язаних, яка є обов'язковою під час дії воєнного стану в Україні.…
На тлі запуску Росією нової балістичної ракети, яку Путін назвав "Орєшніком", протягом останньої доби в…
Китайські вчені завершили перший етап будівництва найпотужнішої у світі центрифуги в Ханчжоу – амбітного проєкту, спрямованого…
Громадянин Британії здійснив підпал лондонської комерційної нерухомості, яке пов'язане з Україною. За це він отримав…