У США помітили загрозливу тенденцію серед покоління TikTok. Молодь усе частіше стала надавати перевагу закладам вищої освіти, які мають більш естетичний вигляд для життя у кампусі. Це стає ключовим фактором та передує покликанню та знанням.
Так студенти намагаються створювати контент для соціальних мереж, передає Nypost. Ба більше, учні прокидаються раніше перед навчанням, щоб зробити кілька відео. Молодь вважає: для того, щоб стати впливовим, потрібна послідовність.
Нещодавнє опитування показало, що 57% молодого покоління прагнуть стати впливовими особами, мати кар’єру на повний робочий день, яка може оплачувати їхні рахунки або платити за навчання.
Молодь по всій країні потрапляє у рекомендації, публікуючи матеріали про оформлення гуртожитків або ділячись щоденними відео про відвідування занять, виконання шкільних завдань тощо.
Тег #collegelife має 2,3 мільйона дописів і понад 30 мільярдів переглядів, а контент, який випускають зі студентських містечок по всій країні, інформує потенційних студентів про те, куди подавати документи та як взяти участь.
Співробітник одного з коледжів поділився, що є студенти, які змінювали свою думку щодо закладу освіти, виключно на основі того, що вони бачать у соціальних мережах.
В Україні за останні кілька місяців спостерігається аномальна кількість звернень від батьків щодо завершення навчання дітьми онлайн…
Національний банк України запроваджує заходи щодо підвищення прозорості фінансових операцій та боротьби з ухиленням від…
США відразу після закриття виборчих дільниць мають намір здійснити запуск міжконтинентальної балістичної ракети (МКБР) Minuteman…
Кандидатка у президенти США від Демократичної партії Камала Гарріс та кандидат від Республіканської партії Дональд…
Жінка, яка перебувала на межі життя і смерті під час операції на головному мозку, "літала…
Виявилося, що чиновники Пентагону вже встигли зробити попередні висновки з приводу кількості військових в Україні.…