У США помітили загрозливу тенденцію серед покоління TikTok. Молодь усе частіше стала надавати перевагу закладам вищої освіти, які мають більш естетичний вигляд для життя у кампусі. Це стає ключовим фактором та передує покликанню та знанням.
Так студенти намагаються створювати контент для соціальних мереж, передає Nypost. Ба більше, учні прокидаються раніше перед навчанням, щоб зробити кілька відео. Молодь вважає: для того, щоб стати впливовим, потрібна послідовність.
Нещодавнє опитування показало, що 57% молодого покоління прагнуть стати впливовими особами, мати кар’єру на повний робочий день, яка може оплачувати їхні рахунки або платити за навчання.
Молодь по всій країні потрапляє у рекомендації, публікуючи матеріали про оформлення гуртожитків або ділячись щоденними відео про відвідування занять, виконання шкільних завдань тощо.
Тег #collegelife має 2,3 мільйона дописів і понад 30 мільярдів переглядів, а контент, який випускають зі студентських містечок по всій країні, інформує потенційних студентів про те, куди подавати документи та як взяти участь.
Співробітник одного з коледжів поділився, що є студенти, які змінювали свою думку щодо закладу освіти, виключно на основі того, що вони бачать у соціальних мережах.
Уявіть, що ви порушили кілька правил, а вам прилітає штраф майже чверть мільйона гривень. І…
У Києві та області поліція затримала чотирьох "бігунків", які допомагали перереєстровувати авто без черг і успішно…
Ілон Маск, який останнім часом зіткнувся з фінансовими труднощами через глобальну тарифну війну Дональда Трампа,…
Поштовий оператор "Нова пошта" поновив тарифи на міжнародну доставку. Тепер вартість посилки розраховується за фактичною вагою, а…
Міноборони України планує запустити у травні два нові типи відстрочок у додатку "Резерв+" для громадян…
Ми звикли використовувати алюмінієву фольгу для зберігання залишків їжі у холодильнику, але це може мати погані наслідки…