Працівники територіальних центрів комплектування (ТЦК та СП) зупиняють водіїв міжнародних рейсів і пропонують відвідати найближчий військкомат, щоб уточнити військово-облікові дані. Після цього громадяни не вертаються до опломбованих автомобілів і опиняються у військових частинах або у навчальних центрах. Про те, як діють військкоми щодо далекобійників, розповіли в Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України (АсМАП).
У відео, опублікованому 28 квітня на Youtube-каналі асоціації, про ситуацію розповіли президент АсМАП Леонід Костюченко та віцепрезидент Володимир Балік. Вони навели пояснення кількох представників компаній-перевізників, водії яких зустрілись з військкомами. З їхніх слів, працівники ТЦК разом з поліцейськими зупиняють фури і спочатку просто пропонують пред’явити документи. Після цього пропонують проїхати у військкомат, щоб дещо уточнити, і далі водії “зникають”. З деякими вдалось сконтактувати і вони стверджують, що їх примусили пройти військово-лікарську комісію і відразу після цього мобілізували. Тим часом опломбовані автомобілі залишались на трасі — це небезпечно з точки зору збереження вантажів та відповідальності компанії-перевізника.
“До секретаріату нашої профільної асоціації звернулося кілька перевізників зі скаргами на дії працівників ТЦК та СП, котрі в прямому розумінні знімають із транспортного засобу водіїв, які виконують міжнародні перевезення і несуть відповідальність за збереження вантажу. Я наголошую на тому, що представниками ТЦК не беруться до уваги такі речі”, — пролунало на відео.
Асоціація написала офіційне звернення до прем’єр-міністра Дениса Шмигаля, до Міністерства оборони та до Міністерства інфраструктури, — заявили представники АсМАП. Вони вимагають впорядкувати дії військкомів, щоб вони не знімали водіїв посеред траси.
“Пропоную звернути увагу на такі випадки і не допускати їх у майбутньому. Зрештою транспортне забезпечення належить до життєвоважливих послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків національної безпеки. Сядьмо за стіл перемовин, обговоримо всі проблеми і знайдемо шляхи розв’язання цих проблем”, — запропонували в асоціації.
Поки очікують відповіді урядовців, в АсМАП розробили певні рекомендації для водіїв. Зокрема, вони дійсно мають показувати перевіряльникам усі необхідні документи. Але при цьому краще, щоб вони не віддавали їх і не виходили з кабіни авто, — ідеться на відео Асоціації перевізників.
На порталах та на сторінках Facebook уряду, Міноборони, Мінінфраструктури та Сухопутних військ ЗСУ, які коментують дії ТЦК, поки що немає реакції на заяву Асоціації перевізників через зняття з рейсів водіїв, які займаються міжнародними перевезеннями.
У США дослідили офіційну урядову статистику смертності в аваріях і дійшли несподіваних результатів. Виявляється, фатальних…
Суд у Китаї анулював шлюб на вимогу чоловіка, який дізнався, що його дружина приховала історію…
У Києві викрили голову міжрайонної МСЕК, яка допомагала чоловікам отримати інвалідність. Правоохоронці повідомили їй про…
Майбутній король Норвегії – кронпринц Гокон – прокоментував арешт його пасинка Маріуса Хойбі – позашлюбного…
Після літнього підвищення тарифів на електроенергію українців хвилює питання, чи підніматиметься ціна на газ з приходом зими.…
Мобілізаційний резерв України на сьогодні становить 3,7 млн людей. А загальна кількість громадян чоловічої статі віком від…