Майор ЗСУ, заступник командира Третьої окремої штурмової бригади Збройних сил України Максим Жорін заявив, що битися на війні повинні молоді чоловіки. Про це він написав у своєму Telegram-каналі.
“Воювати мають молоді. Якщо проаналізувати досвід війн минулого сторіччя, ця істина стане всім зрозумілою”, — сказав Максим Жорін.
З його слів, йдеться в першу чергу про свідомий вибір молоді брати відповідальність за свою країну. Майор наголосив, що молоді люди мають кращу фізичну підготовку, можуть приймати швидші рішення та більш креативно мислять.
“Багато в чому саме цим був зумовлений успіх Азову у 2014 році. Більшість добровольців того часу — молоді люди. І це себе виправдало”, — пояснив він та зауважив, що наразі цей принцип працює і в 3-й ОШБр.
Максим Жорін вважає, що 27 років — це “абсолютно неадекватний вік призову”, а тому його потрібно змінювати. Він переконаний, що потрібно залучати молодь, яка після закінчення війни матиме достатньо досвіду, амбіцій, сил і моральних прав, аби взяти на себе керівництво країною.
Крім цього, заступник командира 3-ї ОШБр заявив, що якщо продовжити існуючу політику мобілізації, “ризикуємо програти війну” і фізично, і морально, коли для значної частини цілого покоління війна буде чимось стороннім та не впливатиме на формування їхньої особистості.
Нагадаємо, 20 березня премʼєр-міністр Денис Шмигаль розповів, що Україні не потрібно мобілізувати 500 тисяч чоловіків. Зокрема, ця цифра може бути меншою.
Вчені з Університету Буенос-Айреса проаналізували поведінку домашніх собак під час сімейних конфліктів та виявили їхню здатність підтримувати…
Портал NNews нагадує, що підготовка автомобіля до зими не обмежується заміною шин. Під час заміни шин важливо…
ЗМІ повідомляють, що кілька російських нафтопереробних заводів перебувають на межі закриття. Якщо це станеться, то…
В Україні для громадян, які змушені були покинути свої домівки через війну та отримали статус…
Цивілізований світ має зрозуміти одну річ: якщо зараз не повернути силу міжнародного права, то весь…
У Європі стартують різдвяні ярмарки — казкові локації, які щороку приваблюють мільйони туристів. Глінтвейн, ароматний…